- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Volby s 16% účastí do horní komory by měly být neplatné. Senátor kterého volilo 5 lidí v daném regionu má asi takovou důvěru, jako Pepek Vyskoč ze Švejka. Tam si ho taky zvolili za donašeče, páč šel zrovna okolo. Karma Romane.
Tak např. senátor zvolený 60% hlasů dostal ve skutečnosti 0,1669*60=10% hlasů oprávněných voličů.
Myslím, že legitimita takovéhoto senátora je nulová. Jeho místo by mělo zůstat v Senátu neobsazeno
Nikdy jsem nepochopil, co že je špatného na veřejnoprávních médiích.
Diváka vyjde veřejnoprávní oproti komečním médiím levněji. Reklama v komerčních médiích zakalkulovaná do produktů zdražuje produkty zhruba o 10%. A protože na obalech produktů se nepíše, který produkt nakupuje reklamu ve kterém komerčním médiu , zákazník nemá přehled komu platí.
Obsah těch komerčních je zřídkakdy nad nulovou hodnotou.
Tak proč se štěká na ta veřejnoprávní, když jsou pro občana levnější a obsahově plnější?
Měsíční platba za reklamu v komerčních médiích dělá zhruba 600,- Kč na osobu. Je to započítáno v produktech.