- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V jednom vám dávám za pravdu - a to, cituji: " Řízení vozidla se stává přidruženou činností". Podle mě, kterého řízení stále baví a řídí rád už skoro padesát let je to největší problém dnešních řidičů že řízení berou jako, možná, nutnost která je vůbec nebaví a tudíž ji nevěnují potřebnou pozornost (co mě nebaví na to kašlu a dělám jen to nejnutnější k dosažení výsledku).
Jinak k chodcům u přechodu - mám problém s těmi co se zastaví na obrubníku a kecají a já nepoznám zda budou přecházet nebo ne, také mám problém s těmi co k přechodu přijdou, podívají se kde jedu a odvrátí zrak čímž nemohou vidět moje bliknutí že o nich vím a pustím je (mnohdy bych ani nemusel zpomalit). Možností je mnoho na obou stranách jak jedni druhým znepříjemňují chůzi nebo řízení.
Jestli si pamatuju ten zákon tak přednost má až chodec na přechodu.
Ale ten nesmí na přechod vstoupit pokud by omezil nebo ohrozil projíždějící vozidla.
Ten blábol o absolutní přednosti x metrů před přechodem, jak píše autor že je odhadce, vyplodila média aby měli senzaci a né aby to psali podle pravdy.
Hele, buďte rád, že Vás ten týpek, co jste ho pokáral, ještě nezkopal. Dopadl jste dobře.
V Partyzánské to znám velmi dobře a potvrzuji,že je to tam dosti divočina, i když na přechodu k Pražské teplárenské jsem si vždy ještě mávnul a šlo to. Faktem je,že čím dříve ráno,rep.později večer řidiči moc nedbali. A ten výrok řidiče , to je skutečná perla od svině...
To už říká to jméno "Partyzánská ulice"