- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Francie vyhlásila válku? ...to snad ne.
Francie hlavně vyhlásila válku vlastním občanům, kdy už do Francie přestávají jezdit turisté, protože nechtějí být obtěžování muslimskými migranty a v podobě protiruských sankcí francouzští zemědělci vylévají mléko do kanálů.
Co hraci Interu Milan na Sparte, nebrali premrstene platy? Co letecké společnosti z Egypta, neplatí svým pilotum dumpingove platy?
...podle mého názoru se Francie brání dumpingu..., tady v platech. V článku bylo uvedeno, že řidič jel z Francie do Holandska...,což chápu tak, že jel - pracoval pro francouzskou firmu, ale placený z Čech a ta firma asi platí jinou částku firmě české...což vidím od Francie jako fér požadavek.
Jiná věc je, že naši konkurenceschopnost "doháníme" tím, bohužel v celé ekonomice, že naše firmy platí zaměstnance 20 - 30% z platů obvyklých na západ od Aše...
To by platilo, kdyby si ta firma z Francie najala českého řidiče, ale ona si objednala přepravu u jiné firmy v rámci EU.
Karma.Já bych rovnou zrušil kurzovní lístek.Proč mám za euro platit 26 korun,když můžu platit 1 korunu?Pak by se systém rovnostářství promítl jak do francouzského pracovního trhu,tak do českého zemědělského.
Základní nepochopení problému. Francouz nemůže bránit českému podnikateli v podnikání na území Francie. Ale může vyžadovat, aby podnikal v souladu s francouzskými zákony.
A to se přesně nyní děje - ve Francii je zákon o min mzdě. A Francie nyní chce, aby každý pracovník, který pracuje na území Francie tu min mzdu bral. A je jedno, jestli je zaměstnancem francouzské, české či třeba somálské firmy. Ten zákon prostě platí pro všechny pracující na území Francie.
A Vaše pohrůžka, že můžeme pokutovat dovozce francouzských potravin za to, že ve Francii jsou více dotovány? My třeba máme nějaký zákon o maximální výši dotace na 1 litr mléka? Nebo jak si to technicky představujete?
"...v souladu s francouzskými zákony..." Kdyz ty "zakony" jsou tak flexibilni, obzvlast kdyz se udelaji dodatecně, umyslně a na miru...
Kdyb EU nechala ten volný trh prostě jen fungovat, nesnažila se ho centrálně řídit a neizolovala ho před zbytkem světa, uznal bych toto jako její benefit. A ještě by stačilo zhruba tisíckrát méně úředníků. Pochybuji, že Brusel bude toto francouzské počínání zajímat, ostatně s jeho soialismem jde ruku v ruce.
V Německu podobný systém (milog) chtějí zavést taky. Čekají ale, jak se k tomu vyjádří evropská komise. Takž ano - Brusel to zajímá velmi.
Jeden z problémů, který byl krásně etatisticky vyřešen. Stát je odborníkem na nekonfliktní řešení problémů.
řešení je prosté. Uzavřít z řidičem na dobu kdy projiždí tou šílenou zemí speciální typ pracovní smlouvy..na dobu určitou..právník si jistě poradí..s platem, který chtěj a pak vyjede a bude brát opět plat v čr.. kdo brání dopravcům býti Švejky jehož jsme hrdými reprezentanty..ať jdou do pergole...