Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

to je zajímavé, že zatím nikdo nepopsal na nějakém případu, jak jsme se od změny zákona stali rukojmími těch údajně zločinných operátorů.

Já jsem napřiklad u Vodafone už asi 11 let a mohu od nich ze dne na den odejít k jinému operátorovi. Zaplatit budu muset jen smluvně sepsané minimální plnění, ke kterému jsem se smluvně zavázal. Vodafone nikdy v minulosti neměnil své stávající tarify. Vždy přišel s novými a staré ponechal. Nevím, jak to dělají jiní operátoři, ale pochybuji, že postupují jinak.

Takže mohl by mi někdo uvést příklad, kdy byl zákazník operátorem poškozen díky dodatečným změnám?

0 0
možnosti
Foto

I53v94a97n 50M32a10r28e52k

16. 10. 2014 18:41

No tak mně konkretně před časem operátor uprostřed dvouleté smlouvy změnil tarif pro mezinárodní SMS zprávy které původně stály 1.70 czk na 4.20 czk. bez jakéhokoli upozornění. Zjistil jsem to až z výpisu na konci měsíce. Na dotaz operátorovi jak je něco takového možné mi milá paní sdělila že jen "vyrovnali" tarif z okolními státy  8-o

0 0
možnosti