- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...¨...adheze začne ztrácet přilnavost¨, to je vazne perla. Jeste ze tu takovy experty pres gumu a fyziku mame.
-
Mimochodem, nechova se kazda zimni pneumatika trochu jinak? Treba v zavislosti na vzorku, na rozmeru, husteni a podobne? Ze takove detaily unikaji expertum z MDCR, to me neudivuje, ale ze si s Tvoji erudici troufnes o tematu psat...
o přizpůsobení rychlosti stavu a povaze vozovky...
Na suché dálnici jet 160km s rozumným autem není žádný problém. Tedy pokud není nadměrný provoz. Takže vyšší rychlost povolit.
proč se každý musí ke všemu "vyjadřovat" a psát tlachy do blogu? Rychlost "povolená" přece není rychlost povinná!!!
A na našich silnicích snad není?? Nejezdí tu snad plno lidí V max krát 20%?
Zvýšení rychlosti se netýká celé dálnice - týká se pouze některých úseků. To zda se úseky se "zvýšenou povolenou rychlostí" budou překrývat s úseky kde je povinná zimní výbava netuším.
Trošku jsem váš blog nepochopil - nepochopil jsem co jste vlastně chtěl říci...
Tohle není o silnicích,, nebo snad na něměckých silnicích platí jiné fyzikální zákony? Tohle je o zkušenostech řidičů, o tom aby přestali spěchat v chumelenici a na sněhu.
A což, ještě lépe, stavět dobré silnice, aby odpadly problémy s jejich sjízdností? Německo budiž vzorem.