Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AH

alex hart

17. 6. 2008 11:39
Jaká kolaborace? - 1 -

Vážený autore,

podle fotky jste docela mladý, takže zjevně nepamatujete okupaci. Ani tu německou, a asi ani tu ruskou. Tehdy se mluvilo o kolaboraci. Myslela se tím spolupráce s okupanty.

Pokud ve svém článku používáte takové slovo dnes, není mi zcela jasné, kdo je dnes ta okupační moc. Možná tím myslíte ty zatracené Cajzly (Čechy), kteří by se finančně podíleli na přestavbě Vašeho nádraží. Ale to není z Vašeho článku zřetelně jasné.

Já vím jenom o tom, že v případě brněnského hlavního nádraží byl vypracován návrh dopravních a urbanistických odborníků, kteří kvůli zcela nevhodné situaci současného hlavního nádraží doporučili hlavní nádraží postavit zgruntu znova na novém místě. Jde o to, že současné hlavní nádraží je v tak prudkém směrovém oblouku, že nedovluje vyšší rychlost než 30km/h a navíc je v tak husté městské zástavbě a z velké části vyvýšené na estakádách, což nedovoluje rozumně a bez obrovských investic provést rekonstrukci, pokud tedy nechcete zbourat Prior a celé okolí.

0 0
možnosti
AH

alex hart

17. 6. 2008 11:40
Jaká kolaborace? - 2 -

Laická veřejnost také velmi často zapomíná, že nádraží zdaleka není jen ta staniční budova, ale především celé kolejiště stanice, které má v případě větších stanic délku kolem 2 km a mělo by být pokud možno v přímce, nebo jen ve velmi mírném oblouku (s poloměrem minimálně 600 až 800 m). Jinak bude Vaše slavné nádraží vždy zbytečně zdržovat rychlé vlaky, tak jako je tomu dnes. V době, kdy se celá železniční sít modernizuje, to snad pochopíte i v lokálně patriotském Brně.

Proto mi Vaše řeči o kolaboraci připadají docela hloupé a celá ta snaha brněnských konšelů bojovat za každou cenu o nádraží uprostřed centra brna jako o ve všech svých důsledcích zbytečně drahou variantu. Tím totiž jen zakonzervujete současný dopravně nevyhovující stav na další desítky let. Pokud si myslíte, že tím něco vyhrajete, jste na omylu. Podívejte se třeba do Prahy, jak tam Pražáci těžce zápasí s tím, že není nikde místo k dopravním stavbám.

 

 

0 0
možnosti
AH

alex hart

16. 6. 2008 18:38
Autore, pátráte špatným směrem - 1 -

Vážený autore, 

pokud se zabýváte jen tím, jak Vaši zelení konšelé obrátili své názory, jdete dost špatným směrem.

Především byste měl Vy sám pátrat,  kde je pravda,  a zda zelená hlediska v případě města jakým je Brno jsou skutečně ta rozhodující. Když někdo z plných plic řve, že nechce nádraží stavět na místě, kde je pro něj dost prostoru, zajímalo by mne, co tam místo toho nádraží chce postavit. Ale Brno má v tomto jednu  velkou nevýhodu. Brněnští konšelé poměrně snadno zbulíkují lidí pro něco, nebo proti něčemu, co navrhli Češi. Vtip je ale v tom, že původní projekt přesunu nádraží by byl financován ze státních i Evropských peněz, ale stálým zdržováním a odporem proti tomuto projektu se dosáhlo jen toho, že ty peníze jsou už v hajzlu, a že se Brno bude o své nádraží hádat ještě nejméně deset let.

0 0
možnosti
AH

alex hart

16. 6. 2008 18:38
Autore, pátráte špatným směrem - 2 -

Přitom brněnské hlavní nádraží je významnou železniční křižovatkou několika hlavních tahů,  ale to současné nádraží má díky prudkému oblouku kolejí povolenu maximální rychlos jen 30 km/h. Takže každému odborníkovi je jasné, že to tak nechat nejde, a že rekonstrukce nádraží na stejném místě bude zase stejný paskvil. Přitom protáhnout těch pár linek šaliny je ve srovnání s investicí do nádraží pouhá maličkost. Jenže máte na radnici zabejčence, kteří budou stále proti a stále proti, takže se asi nového nádraží nedočkáte. Případně si vyvzdorujete stejný paskvil, co už tam 100 let máte. Jenže před 100 lety to tolik nevadilo, zatímco dnes je to už dopravně zcela zaostalé. A Vy za to stále odhodlaně bojujete.  A proč vlastně?

0 0
možnosti

Bronislav Šimoník

15. 6. 2008 10:45
Autorovi

Zelení v Bně jsou naprosto odlišná sekta od zelených celorepublikově. Je to banda těch nejmilitantnějších fanatiků počínaje v minulosti Patočkou a konče dnes Anderem, Vlašínem a jejich  soudružkou Drápalovou. Totéž přes kopírák lze říct i o jejich kamarádech - Zlatuškovských fašounech

0 0
možnosti
AK

ak1975

15. 6. 2008 14:36
Re: Autorovi

Asi jste mě nepochopil, je třeba oportunismu, ale problém je, když se oportunismus mění v kolaborantství.

0 0
možnosti

meduzka555

15. 6. 2008 8:36
malý dotaz

Čtete ty články po sobě než dáte publikovat? Některý věty absolutně nedávají smysl (buď vám chybí sloveso, nebo začnete v jednom pádě a skončíte v jiném) - tohle byste měl zaregistrovat snad i v případě dislexie nebo něčeho takového... (Váš pravopis snad ani nebudu hodnotit)

Nechci být hnusná, jen se tváříte jako inteligentní člověk a způsob podání myšlenek to dost kazí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 177
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1139x
Sportuji, cestuji, organizuji akce. Můj názor není většinový a většinou je kontraverzní, ale jsem přístupnej k diskuzi.

Seznam rubrik