- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli si pár drsňáků dokážou jak jsou dobří, a co všechno dokážou.
Nebo jako viditelná reklama firem na své vozy, které prezentují budoucím zákazníkům.
Ještě nedávno vyhrávaly naše nákladáky , co vydržely všechno, a když už se něco pokazilo, tak konstrukce byla tak bytelná, že to šikovný ruce daly přes noc do pořadku. Dneska každej ve světě vidí, že nevydrží ani pár úvodních etap.
Zato vyhrávají vozy jiných firem, jejichž vozy dojedou spolehlivě až do cíle. To že se o to zaslouží parta mechaniků a kamion náhradních dílů sice divák vnímat nemusí, ale může, tedy může to vnímat jako informaci, že podobný servis a podobnou nabídku náhradních dílů, se kterými lze dát auto rychle do pořádku poskytne prodejce i jemu když si to auto koupí. Na Sahaře, v poušti Atacama, v centru New Yorku. v předměstí Moskvy, v pohraničním městečku Číny. Říká se tomu dobrá reklama...
naučte se proboha česky. takhle člověka práskne do očí první slovo a dále už ani nemá chut' číst.