Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

petrph

18. 1. 2010 11:46
to je otázka smyslu závodu

Jestli si pár drsňáků dokážou jak jsou dobří, a co všechno dokážou.

Nebo jako viditelná reklama firem na své vozy, které prezentují budoucím zákazníkům.

Ještě nedávno vyhrávaly naše nákladáky , co vydržely všechno, a když už se něco pokazilo, tak konstrukce byla tak bytelná, že to šikovný ruce daly přes noc do pořadku. Dneska každej ve světě vidí, že  nevydrží ani pár úvodních etap.

Zato vyhrávají vozy jiných firem, jejichž vozy dojedou spolehlivě až do cíle. To že se o to zaslouží parta mechaniků a kamion náhradních dílů sice divák vnímat nemusí, ale může, tedy může to vnímat jako informaci, že podobný servis a podobnou nabídku náhradních dílů, se kterými lze dát auto rychle do pořádku poskytne prodejce i jemu když si to auto koupí. Na Sahaře, v poušti  Atacama, v centru New Yorku. v předměstí Moskvy,  v pohraničním městečku Číny. Říká se tomu dobrá reklama...

0 0
možnosti
JP

gurt

18. 1. 2010 11:23
že se nestydíte - Skončil

naučte se proboha česky. takhle člověka práskne do očí první slovo a dále už ani nemá chut' číst.

0 0
možnosti
JP

MoMo1000

18. 1. 2010 11:23
Karma

R^

0 0
možnosti