- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
proto lze rici,ze Cinane utoci na spravne fronte
Evropa má trochu problém. Je zkostnatělá, korektní, pravoúhlá, staropanensky slušná, nudná, klidná a spořádaná jak domov důchodců, obšancovaná direktivama, upjatá, prostě se z ní stává stará senilní pí..
se napakují, stát dostane něco na daních a počet nezaměstnaných se bude neustále zvětšovat ... budou ale z těch nízkých dávek mít na ta "levná" čínská auta ?
zaspal jste dobu
Zatim si na levnejch čínskejch autech chtěj dovozci pěkně nakapsovat, takže ceny nejsou o moc nižší, než korejci - kvalita je stále hrozná, koukal jsem na interiéry Lifanu, plasty nejhorší kvality, potahy sedadel z látky, která vydrží maximálně 20 000 Km...a cena 240 000. Podobně před rokem Charouz, když chtěl dovážet Zhonghua.
Jednou jsme si schvalili "sobodne obchodovani" a tak to mame. Tento odliv vyroby vlastne zpusobil nynejsi krizi. Ale neobvinujte Cinu. Obvinujme sami sebe, ze jsme to nechali dopustit. Volili jsme politiky, kteri to dovolili.
Á, další přiznivec referenta Kubrta Viz první řádek článku
No, pokud budou schopni to vyrabet dodavat a servisovat, a bude to levnejsi nez vyrobky od nas tak halt budeme muset vyrabet neco jinyho, co prodame za takovou cenu, ktera nam dovoli uspokojit nase zivotni standardy...
Pokud se chceme mit lip nez Cinani, musime produkovat praci s vyssi pridanou hodnotuo. Tot vse.
Výzkum je zde v omezeném rozsahu. Kapitál tvoří montovny automobilek, které dle autora brzy skončí pod náporem dovozu z Číny. Nyní ještě pokulhávají, ale co nevidět se ze svých chyb poučí. EU směřuje prozatím k dirigismu, který by soudný člověk spíše očekával v Číně. Ejhle a ono to neplatí.
http://hn.ihned.cz/c1-38671810-brusel-schvalil-volny-obchod-s-koreou