Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

SID

30. 12. 2007 14:28
Zakážeme reklamu ?

Hlavní ekolog nám radí, aby všechny domácnosti si pořídily na schránky nálepky.....  To tedy raději poraďte přímo Busíkovi ať prosadí vydání zákona na potírání reklamy a to nejen tiskové, ale i rozhlasové, televizní ...... Vždyť si představte kolik kW spotřebují vysílače, které každou volnou chvilku vnucují posluchačům nějaký reklamní spot. Zdá se Vám to jako kravina ? Ano stejná jako ten Váš nápad a jako ty odstrašující nápisy na cigaretové krabičky, státem podporované reklamní kampaně, ekologická daň a další skvělé nápady našich poslanců.

 

0 0
možnosti

Milan Krajčovič

14. 12. 2007 16:09
Ano ale....

Není to tak jednoduché jak se zdá. Když se budete chtít nějak živit a něco třeba prodávat, pak o sobě musíte dát vědět. Jak to uděláte ? Jaké ceny by byly kdyby nebyla konkurence ?

Je to začarovaný kruh. Myslím, že spoustu věcí nepotřebujeme a ty co potřebujeme odmítáme.

Člově vyhubí sám sebe. Teprve až je mu úzko tak začne něco dělat a to už je často pozdě. Zde vídím hlavní podíl vlád zemí, které žijí v jiném světě - tedy světe samých jednání, obleků, plesů, médií a jiné hojnosti. Oni už vůbec neví co jejich zem potřebuje a o lidech ani nemluvím

0 0
možnosti

nyny.

14. 12. 2007 15:10
letáky

Se zaujetím čte můj manžel a je fakt, že díky nim jsme již vyřešili mnohokrát nákup něčeho, co jsme dlouhodobě i plánovali, jenže nejsme ochotní věci shánět, takže jdeme na jistotu.A co se potravin týče, tím, že jezdíme na velké zásoby jednou za 2-3 měsíce, krom třeba pečiva a uzenin, tak si taky vlastně díky nim naplánujeme kdy zajet. V zásadě proti nim moc nemám, ale je fakt, že nám jich do schránky v Praze moc nechodí, takže spíš letáky sledujeme v tisku a na netu, teda já musím hledat,aby on mohl číst a plánovat hihi Zřejmě je Plzeň nějaký extrém.

0 0
možnosti

Jarda

14. 12. 2007 9:37
Za reklamní letáky jsem rád.

Díky reklamním letákům si můžu doma v klidu rozmyslet, co kterého obchodu půjdu co koupit. V hyperkrámu pak nemusím prohlížet všechno a jsem tak odolnější proti nákupní horečce: jednoduššeji řečeno, nekoupím to, co jsem si předem nenaplánoval. Nekoupím tedy to, co nepotřebuji.

Zlaté reklamní letáky a nabídkové noviny jednotlivých krámů!

0 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1237x
Kdo jsem nepoznáte z této fotografie, snad se Vám lépe představím tím, co napíši :))

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky