Tuhle vládu neskonale miluji, jako ty předchozí

Dne 30.června  t.r. došlo na ministerstvu dopravy v registru vozidel k holocaustu několika  stovek tisíc aut v tzv. polopřevodu.

Podle prozatím skromných odhadů stát veřejně popravil na 680 tisíc automobilů.  V porovnání s tolik kritizovanými rekvizitami šibenic, jež bychom napočítali na prstech jedné ruky  na demonstraci  proti imigraci, nedošlo ke zmaření  jediného  života mrzkého sluničkovského politika, či poslance.

Vláda ožebračila spoustu občanů, a různých etnik, které měly a přitom neměly auto. Byla to taková zkouška politiků majetkového přiznání na sprostém občanovi, aby uznali, že jede v podstatě o kravinu, které oni nepodlehnou. U občana je potřeba vědět zda-li vlastní auto a má-li tak nárok na dávky, nebo aby na auto hupsnul exekutor, bylo možné konkretizovat pachatele dopravního přestupku v kamerovém systému. 

Vláda a naši poslanci převrátili život naruby více než půl miliónu našincům, tím, že zrušili tzv. polopřevody.  Komu stálo za to, ještě svého miláčka provozovat, musel si podat žádost o milost, která nebyla pro mnohé nikterak lacinou záležitostí.  Kupecké počty jsou to v celku jednoduché. Evidenční kontrola 300,-, případná STK a EMISE  1500,- (zaokrouhleně)  Formulář pro přepis zdarma,  Dovolená nebo náhradní volno na vysvobození miláčka  od jisté smrti,  ekologické výpalné státu  v rozsahu  4000 – 11000,- Kč, podle toho, zda-li  Váš miláček kouří s filtrem, či bez filtru.  

Ministr zdravotnictví, ve spolupráci s ministrem životního prostředí  by měli u výrobců aut prosadit povinné informování spotřebitele,  jako je tomu u cigaret.  Místo všelikých odstínů barev, by byla povolena jednotná barva  černá, nebo za příplatek některý z 50 odstínů šedi, kapota a všechny dveře by musely nést společné  varování MD a MŽP: „Kouření a  řízení může zabíjet“

Škoda,  být  v USA, na automobilkách bychom mohli s dobrými advokáty vysoudit  majlant, obdobně, jako kuřáci na výrobcích cigaret. Možnou variantou by bylo, že by automobilky odváděly daň za to, že jejich výrobky poškozují  okolí, zdraví a životy nás všech.  Tato varianta je zřejmě kvůli  globální lobby  neprůchozí, neboť mnohé automobilky by prchaly do krajin, kde projíždějící auto spatříte několikrát do měsíce.

Do součtu nákladů spojených převodem je nutno připočítat náklady státu na provoz úředníka, amortizaci  výpočetní techniky, na několikrát zkurvený systém registru motorových vozidel ve výši 800,-Kč a   200 Kč za depozit SPZ, protože bedlivý úředník zjistil, že nemáte platnou STK  a emise.  Suma sumárum občana omilostnění  miláčka vyjde v nejlevnější variantě  na  4000,- Kč, střední varianta  pak 6000,-. Tu poslední ani nezmiňuji, protože za ty prachy, bych neomilostnil ani  tchýni.

Jelikož, jsem se rozhodl též omilostnit svého miláčka, absolvoval jsem toto martýrium. V debatě s jistou osobou jsem zjistil, že jde majitele místního  autobazaru. V ruce držel několik pořadových čísel a nadité složky, které by  se daly přirovnat k Schindlerovu seznamu. Neudržel jsem se a pravím mu: „Člověče vy jste vlastně  takový druhý  Schindler, či Nicholas Winton. Vy jste zachránce aut a jejich vlastníků, kteří by byli jinak úplně v pr..eli .“

Svého miláčka jsem nakonec uchránil za cenu  čtyř tisíc na stole v českých. Sice jsem proto tento měsíc vykrvácel, ale byl jsem dojat vlastní pýchou v sebe, že i v době nejtěžší , jsem  miláčka nezradil a vytrval.

 Pohled na miláčka Megan  mi vehnal slzy do očí. „Kua Megane, ja ťa mam tak rááád“. Opouštím město s rozšířenou působností, abych se vyrval z jejich spárů. Hlídka štác polizei.“předložte doklady od vozu, osobní doklady a pojištění vozu“.  „Hele, Tome, náš první skončený polopřevod!“ Já na to:“To by jste mohli  aspoň  bouchnout špunt, ne?“ „Buďte rád pane řidič, že Vám nedáme dýchnout a raději šťastně plavte dál, tady máte doklady !“ Raději se pro sichr ptám zda jsou první , nebo poslední hlídkou na trase“, které převod obšťastní.

Nedalo mi to a přemítal jsem nad příčinou tohoto motoristického holocaustu.  

Našel jsem několik důvodů.

Jedním z nich je tzv. hledání peněz na ministerstvu. To ne ní jak u občana,který se šacuje, kam že  si dal šrajtofli, pokud nebyla ještě dříve vyčórováná  hbitými prstíky nenechavců.  Jelikož víme, že státní kasa je díravá, jako po nájezdu italského klanu v Chicago 1930. Je více než jisté, že hledání peněz,  jako vždy nakonec  obsere  občan, protože se nic nenašlo . Tu vyhláška, tu zákon, jejímž prostřednictvím  Vám stát hrábne hluboko do kapsy, téměř až kdesi k rozkroku, aby nás náležitě podojil. Nakonec odcházíte, s pocitem úředního kastráta

Ministerští pátrači si vzali, tentokrát na mušku tolik propíraný a proklínaný registr vozidel, aby jistili, že tu  visí něco přes 700 tisíc vozidel v polopřevodu,  jehož nedokončením  se  vyčůraný občan brání státu platit výše zmíněné výpalné. Vedle toho zde silná automobilová lobby pokazuje, v jakých křápech domácí a zahraniční provenience jezdíme, a   občan musí konečně provést „lifting“, omlazení , starou za novou.    

Nejde-li to po dobrém, půjde to po zlém. 700 tisíc vozidel visících kdesi v českém časoprostoru byla hlavní  brzda funkčnosti registru vozidel. Úředníci museli cálovat těm poctivým řidičům penále, za to že systém nefungoval, přičemž je veřejným tajemstvím, že byla cinknutá zakázka na registr vozidel a z toho plynoucí potíže.    

Vyhláška, kterou nám  tenhle vládní koaliční kočkopes předhodil, nám dala břitvu na krk. Zaplať, nebo ti zrušíme káru, nejlépe by bylo občane, vzít si  u pochybných  společností  ESA, AAA, spotřebitelský úvěr, abys byl opět podojen.  A v případě ztráty práce v důsledku  ruských sankci, nebo přílivu atraktivnějších pracantů  z Afriky, Sýrie, či podhůří Tibetu, budeš náležitě opět podojen výpalným exekutorovi.  

Vláda se netají jít, ještě dál ve zvyšování  existujících ekologických poplatků , jakož i posunout hranici někde blíže k roku 2015 a rozšířit tak množinu  řidičů povinných zaplatit další výpalné nenažranému státu.

Třešničnou na dortu vládních nesmyslů je zajímavá myšlenka  stranického führera Bělobrádka,  abychom si brali uprchlíky do rodin, jedině tak prý nebudou vznikat velké uprchlické tábory.

A propó bratře Bělobrádku, kolik jich máš v rodíně ty? Při tvém platu, tipuji, že by si 35 kousku utáhl, levou zadní. Nebo zase vymyslíte dávku  na asimilovaného imigranta na ubytovně? Pokud bych dostal  6500 Euro z plánovaných evropských dotací , na rok a na hlavu jednoho imigranta + další bonusy,  mohl bych 4 křesťanské kousky  ubytovat. Pak bych si  dál  nohy na stůl  požádal o předčasný důchod, a úklid v činžáku by za mne převzal  Muhammad Šajch  Átif  Atta Hádží .   

   

Autor: Jaroslav Komosný | úterý 7.7.2015 18:30 | karma článku: 27,15 | přečteno: 768x
  • Další články autora

Jaroslav Komosný

Maléry paní účetní

17.6.2016 v 15:15 | Karma: 26,25

Jaroslav Komosný

Prasečkáři

15.6.2016 v 10:50 | Karma: 26,65

Jaroslav Komosný

Medaile je prakticky v zadeli?

13.6.2016 v 19:00 | Karma: 23,88