- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bohužel se krvavě napravuje chaotický rozpad SSSR, způsobený moci chtivými stranickými papaláši včele s věčně opilým Jelcinem, kterému bylo srdečně jedno, že za hranicemi Ruska zůstane 25 milionů etnických Rusů.
Za hranicemi Polska žije v současnosti 15 milionů Poláků. Obsazuje kvůli tomu Polsko nějaké státy?
Výrobce raket je v Dněpropetrovsku, zbrojařský průmysl, tedy ten nejvýznamnější, v Charkově, magnezit se těží na západní Ukrajině, ruda, po které je poptávka, doly a hutě v Donbasu jsou nerentabilní a zastaralé provozy jako všechny obdobné z bývalé éry.
Přístup po souši by musel být hodně široký, aby měl strategický význam. Je lehce kontrolovatelný. Aby ten pruh měl nějaký význam, musela by do toho území spadat i Oděsa, což není reálné. To most je lepší, je v hlubším zázemí.
Mauriupol je důležitý, ale kdyby šlo jen a jen o získání přístupu na Krym, tak by vždy těsně před jeho pádem Putin postup separatistů nezastavil přinucením podepsat mír. Alespoň v prvním případě to tak bylo (Mauriupol byl již obklíčen a v Mauriupolu bylo pouze cca 300 vojáků Azovu.
Putin svými podpisy "mírových" dohod a "tlakem" na separatisty pouze reguluje průběh bojů. Pořád potřebuje pro své cíle "maskirovku", takže musí volit salámovou metodu. Buďte si jistý, že Mauriupol je v pořadí.
Samozřejmě nejde jen o přístup na Krym. Jeho cíle jsou mnohem dál.
Mezi námi děvčaty. Víte, kolik různých úžin a kanálů je na světě překlenuto mosty?
Víte, jak jsou ty mosty dlouhé?
Tak proč si vymýšlíte nesmysly, i když, samozřejmě, přesun po souši je pohodlnější?
Tak si počkejte, jak to dopadne, protože Rusko Majdan nezahájilo a nemůže zodpovídat za všechny jeho důsledky.
Mezi námi kluky, vite oni už staví železniční i silniční spojení v jednom, ale i tak? 3km úžina, unosnost mostu apod. Myslím, že to mají společně stavět s Čínou jako dopravní tepnu směrem na do Číny