- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lepší jsou ty příplatky u energií, jediný návrh Zelených. To je okrádačka.
Ve volebním programu to žádná ze stran, které se dostaly do parlamentu, neměla. Tak jak to, že se to zavádí? Jak to, že pro to zvedli ti poslanci ruce?
TO JE TŘEBA PAMATOVAT SI PŘI DALŠÍCH VOLBÁCH.
Auta jezdí každé dva roky (starší) na tech. prohlídku). Dělají se i emise. KDyž projde, tak o co jde! Člověk , jako jsem já(77) potřebuje auto na zajetí k lékaři, semtam kdo obchodu, ujedu ročně tak 4000 km. Mám diesla PEug. 405, jede jak nový, žádný problém. Kdo udělá větší škodu životnímu prostředí? Já, nebo úspěšný podnikatel, nejlepe s SUV, nebo dvacetimetrákovou čtyřkolkou, který ujede 50000 km za rok? V televizi jsem viděl chytrolína, který odborně pohlásil, že auto by se mělo vyměnit za 4 roky. On si zřejmě myslí, že peníze se u důchodců a chudších lidí kotí, ne jako u něj, který si koupí poslední model za milion a odepíše to z daní. Je to na dlouhé vykládání. Fabriky potřebují vyrábět, obchodníci prodávat, materiál na auta který se doluje z přírody, také ubližuje, likvidace starých aut rovněž! Takže peníze, ,peníze peníze. Je si tu potřebu ježdění zaplaťte ovečky !
Možná že by nám mohli platit "ekologickou daň" za to že "ekologicky" likvidujeme jeich jedovaté potraviny ? ! ? !
Babšiovi se nedaří vybírat daně a tak hledá, kde by ještě nějaké peníze získal. Auta stará deset let mají už katalyzátory, stejně tak jako auta současná a tak je blbost tvrdit, že zatěžují ovzduší. Prostě se to dotkne těch, co nemají na nové auto. Takže příští volby, hurá volit Babiše, jenom dumám čím uplatí zase voliče, zda opět koblihami.