Využití podprahových sdělení.

V určitém období věda nebrala studium vědomí vážně a to z prostého důvodu, pojmy jsou nejednoznačné a nedají se změřit. Avšak vývoj umělé inteligence, myšlení počítače a interaktivní prostředí virtuální reality, se studium v oblasti vědomí stává opět předmětem velkého zájmu.

Vědomí ve stroji se zatím pohybuje v oblasti sci-fi, stavy jako radost, zlost a mnoho jiných, zatím nemají veličinu, podle které by se daly změřit, ale vývojem umělé inteligence nepochybně bude měřítko stanoveno.
Podprahové informace jsou krokem jak působit na podvědomí a vyvolávat stavy a pocity s pomocí techniky a dostupných znalostí o chování mozku. Podprahová sdělení zahrnují reakce na podněty, které jsou nad fyziologické možnosti člověka, ale v oblasti percepčních vjemů.
Většina lidí je stále přesvědčena, že vnější faktory jako jsou  zázemí, životní prostředí, vzdělávání, rodina, ekonomika, osud nebo štěstí, určují jejich způsob života.  Nicméně, nejsou  právě tyto vnější okolnosti, které v konečném důsledku určují náš život i příčinnou negativních  pocitů , které vyplývají právě ze způsobu, jak na tyto faktory reagujeme ? Jsou to určitém smyslu zvyky a naše reakce se tomuto návyku myšlení podřídí, protože takto je to zafixováno v naší paměti.  Návyky jsou drženy hluboko v podvědomé části mysli a vědomě je změnit, vyžaduje silnou vůli a ne vždy se to i v tomto případě podaří. Naše návyky jsou formovány dlouhodobě televizí, rádiem novinami, v práci, negativními zkušenostmi a dokonce i rodinou. Mnohaletou akumulací utvářejí návyky náš životní styl a mnohdy nám brání v dosažení lepšího života a využití našeho plného potenciálu.
Lidská mysl může poskytnout pouze odpovědí na otázky na základě informací, které byly v mysli již dříve uloženy , tedy naše zvyky závisí na podvědomí a na informacích v něm uložených. 
K čemu se tedy podprahová sdělení dají použít. Zakázaných oblastí je více, ale uvedu nejznámější a to je reklama. V tomto oboru a pokud má být reklama úspěšná, pracují velmi schopní manipulátoři a ti musí mít přístup k té nejlepší technice a proto odhalení podprahové informace v nějakém reklamním spotu je velmi obtížné. Ale manipulovat s vašim podvědomím může být i „legální“. Představte si reklamu na cokoliv, která běží v televizi nebo radiu 1 minutu. V této podobě je vysílána po dobu 14 dní, to proto, aby ji zhlédlo nebo slyšelo co nejvíce lidí. Po 14 dnech se reklama zkrátí na 10 vteřin  a vy přesto víte, co reklama obsahovala. Kdyby tato krátká reklama běžela samostatně, nic by vám neřekla. Ve vašem podvědomí byly uloženy chybějící informace a vy jste měli dojem i  při shlédnutí jen malého úseku, jako by reklama běžela celá. Tím je vaše podvědomí donuceno jednat a doplnit chybějící informace a ve vašem mozku se utváří zvyk toto zboří nebo službu užívat a to je kouzlo těch 10 vteřin reklamy.
Zakázáno není, když osoba o podprahových informacích ví a je obeznámena jaký vliv tyto informace mohou mít. Pokud se rozhodnete použít podprahovou video nebo audio nahrávku dobrovolně za účelem splnění svých cílů, nedopouštíte se žádného přestupku.

Nechci si dělat reklamu, ale na mém webu www.interierkm.cz/r.html je popsáno nejen co o podprahových informacích vím a jejich využití při celkové regeneraci organismu, ale v E-SHOPU naleznete již hotové nahrávky.

Kolísek /senior/

Autor: Miroslav Kolísek | úterý 30.3.2010 18:27 | karma článku: 8,73 | přečteno: 1292x
  • Další články autora

Miroslav Kolísek

Rentiér.

2.6.2017 v 14:46 | Karma: 12,13

Miroslav Kolísek

Obchod s Čínou...

24.2.2015 v 10:05 | Karma: 7,62