Děkujeme za pochopení.
amiko
Autor článku.
Na všechny pochybovačné názory je jedna prostá odpověď. Zkuste to! A nemusíte ani vyjet z garáže. Nechte motor vašeho auta běžet na volnoběh deset minut se zapnutými světly a tutéž dobu s vypnutými světly a porovnejte spotřebu. Zjistíte jak se vaše auto chová při uvedených postupech a vyjádřit procentuální nárůst je již snadné. Když se auto rozjede, začne působit řada dalších parametrů a rozdíl se začne zvětšovat. Úplně stejně můžete postupovat s přípojení a odpojením elektrolyzéru. Co se týká bezpečnosti, tak daleko nebezpečnější je palivový systém, než nějaký rozumně provedený elektrolyzér.
A důvod proč se automobilové koncerny elektrolyzéry vůbec nezabývají je jednoduchý. V trezorech těchto koncernů již dávno leží projekty koncepčně úplně jiných motorů a čeká se jen na vhodnou příležitost a ta teď není. Zamyslete se nad tím, co by se stalo s Arabskými, převážně muslimskými zeměmi, na produkci ropy závislými, kdyby najednou o ropu nebyl zájem.
smějící se bestie
Re: Autor článku.
oni se přestanou vyrábět plasty, hnojiva a pro letadla už jsou vymyšleny také nějaké nové bezropné motory ?
BorekzBrna
Vynikající
Pracujte, prosím, na svém vynálezu dál. První výsledky jsou vynikající.
Těším se na stav, kdy už žádný benzín nebude potřeba a auto Vám pojede jen na dešťovou vodu.
vena65
No já nevím,
autům nerozumím vůbec, ale docela by mně zajímalo jak se svícením zvyšuje spotřeba PHM. Nějak mám za to, že o elektřinu se stará alternátor a baterie. Baterie tu spotřebu zvyšuje svou váhou a ta je konstantní, ať svítím nebo ne. Alternátor by tu spotřebu zvyšoval pokud by běžel pouze, když svítím. Domnívám se ale že běží pořád bez ohledu na svícení. Vývoj jde ale dopředu a je možné že se mýlím. Vyvede mně autor nebo někdo jiný z omylu?
jjezekj
Re: No já nevím,
No jsou to základy fyziky. Alternátor se sice točí pořád ,ale po zapnutí spotřebiče začne klást odpor a pohon tím pádem musí přidat. Na světlech to nezjistíte, ale zkuste na volnoběh ve vedru zapnout klimatizaci, okamžitě se zvýší otáčky motoru. Těch 200,300W za svícení nebo 1500W za klimatizaci nevyrobí nic jiného než palivo auta.
mff-59
pul litru na stovku, za roznuti svetel?
Dnesni spotreba 5-7 litru, prumer 6 litru. pul litru je dvanactina. Vykon slabsich aut je rekneme 60 kW, no a kdyz nejedete na plny plyn ale normalka, tak treba 30 kW, dvanactina je 2.5kW.
Proc v aute svitite 2.5kW Kupte si tam autore usporky.
Pulp Fiction
Spotřeba
Mám Octavii Combi 1,9 TDi 4x4 a jezdím i se světly a zapnutou klimatizací maximálně za 5,5 l. Na nádrž ujedu cca 1100 - 1200 km. Tak nevím, jak jezdíte vy. Ale možná by stačila lehčí noha.
venda44
Znám člověka
Znám člověka, ktrý by si s Vámi o Vašem vynálezu docela rád popovídal. Jmenuje se Chocholoušek a je primářem psychiatrické kliniky.
Paeris Kiran
Re: Znám člověka
principiálně by to zařízení fungovat mohlo, o jeho použitelnosti mam ovšem pochyby.
František . Pohřbený
Horst Fuchs vám nabízí ...
Jezdit s autem střední třídy s turbodieslem za 5.6l/100Km není žádné umění a není třeba do motoru montovat podomácku splácané udělátko . Spíš bych se bál abych si kvůli pofiderní ůspoře nezpůsobil škodu v řádech desetitisíců . Minochodem , sám jezdím s Peugeotem 406 Hdi za 5.5 na sto , a rozhodně nejsem ten koho všichni předjíždějí .
Stará kára
Můžete doložit, jak jste přišel na 0,5 l/100 km?
Tedy pokud nejedete rychlostí 3 km/hod - za 30 hodin byste možná tolik prosvítil.
Já nevím jak vaše auto, moje bere .09 l/hod. Převážná část se spotřebuje na chod motoru (tření, změna pohybu hmotných válců atd.) a na chod elektroniky včetně zapalování. Přitom dobíjím. Kolik že spotřebují světla?
Deleter
Re: Můžete doložit, jak jste přišel na 0,5 l/100 km?
Vaše auto bere 90 mililitrů paliva na hodinu?
Viktor N.
Umíte počítat, autore?
škoda octavia má například průměrnou spotřebu 5,2 l/100 km, motor má max. výkon 84 kW, běžný provozní výkon je ale dejme tomu 45kW. Spotřeba autožárovek je 2×55 W, což je 110W. To činí 0,24 %, neboli z celkové spotřeby je to pouhopouhých 12,5 ml/100 km, neboli 0,0125 l/100 km – a nikoliv 550 ml/100 km, neboli asi 0,6 l/100 km!
Jinými slovy – pokud nejste schopen alespoň tohle spočítat, mám jisté pochybnosti o Vašem udělátku. Mimochodem – mám diesla, oktávku. Taky jezdím k pumpě jednou za 950–1000 km. A bez žádného udělátka, přitom svítím a rádio mi furt hraje. Čím to asi bude? :-)
- Počet článků 42
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1445x
www.regenclub.cz