Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BT

markyz.Gero

19. 3. 2010 9:01
v něčem máte pravdu v něčem ne

podprahové informace se dají sdělovat pouze ve viditelném spektru, to jsou si známé políčka vložená do filmu které vědomí nezaregistruje ale přesto je oči vidí a mozek podvědomě přečte, u zvukových frekvenci jaké popisujete není možné žádnou informaci podat jen je možné ovlivnit funkci mozku ale naprosto nesystematicky neboť každý jedinec reaguje rozdílně

0 0
možnosti
MK

amiko

19. 3. 2010 14:40
Re: v něčem máte pravdu v něčem ne

markyz.Greko.

Děkuji za příspěvek do diskuse.

Podvědomé signály, ať již jsou jako políčka vložená do filmu nebo frekvence, působí na podvědomou mysl přibližně stejně. U frekvencí je zásadní problém, že jsou zpravidla mimo oblast slyšitelnosti a naše uši nejsou uzpůsobené tyto nízké frekvence registrovat a do mozku se tak vůbec nedostanou. Přesto však existuje technika a ji znám, jak nízké frekvence 0.1 – 16 Hz mozku vnutit a posléze encefalografem / asi 5 minut / na mozku naměřit.

Kolísek /senior/.

0 0
možnosti

jarinka

19. 3. 2010 7:13
Nejen marketing.

Velmi zajímavé počtení.

Námět k přemýšlení, třeba i o tom, proč neposlouchám rádio a televizi jako kulisu. Reklamy, kterým nevěřím, by se i proti mé vůli vetřely do podvědomí.

V něm dojde k procesu, který nezávisle na mojí vůli ovlivní mé vědomí a konání  - takže zboží narafičené v marketu na "správných" místech (na regálech v úrovni očí) za přispění pohodové hudby, prokládané opět reklamou, nakonec do vozíku přidám. S tímto masírováním mozků začnou markety už rozdáváváním barevných lákavých tiskovin s různými hesly - skvělé, a přece levné   apod.

Diskutovat se dá ovšemže nejen o marketingu.

0 0
možnosti
BT

markyz.Gero

19. 3. 2010 9:01
Re: Nejen marketing.

máte slabou vůli?

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1392x
Nestandardní postupy a neobvyklé přístroje pro zlepšení zdraví a spokojenosti.
www.regenclub.cz