Diskuse
Podprahové signály.
Děkujeme za pochopení.
markyz.Gero
v něčem máte pravdu v něčem ne
podprahové informace se dají sdělovat pouze ve viditelném spektru, to jsou si známé políčka vložená do filmu které vědomí nezaregistruje ale přesto je oči vidí a mozek podvědomě přečte, u zvukových frekvenci jaké popisujete není možné žádnou informaci podat jen je možné ovlivnit funkci mozku ale naprosto nesystematicky neboť každý jedinec reaguje rozdílně
amiko
Re: v něčem máte pravdu v něčem ne
markyz.Greko.
Děkuji za příspěvek do diskuse.
Podvědomé signály, ať již jsou jako políčka vložená do filmu nebo frekvence, působí na podvědomou mysl přibližně stejně. U frekvencí je zásadní problém, že jsou zpravidla mimo oblast slyšitelnosti a naše uši nejsou uzpůsobené tyto nízké frekvence registrovat a do mozku se tak vůbec nedostanou. Přesto však existuje technika a ji znám, jak nízké frekvence 0.1 – 16 Hz mozku vnutit a posléze encefalografem / asi 5 minut / na mozku naměřit.
Kolísek /senior/.
jarinka
Nejen marketing.
Velmi zajímavé počtení.
Námět k přemýšlení, třeba i o tom, proč neposlouchám rádio a televizi jako kulisu. Reklamy, kterým nevěřím, by se i proti mé vůli vetřely do podvědomí.
V něm dojde k procesu, který nezávisle na mojí vůli ovlivní mé vědomí a konání - takže zboží narafičené v marketu na "správných" místech (na regálech v úrovni očí) za přispění pohodové hudby, prokládané opět reklamou, nakonec do vozíku přidám. S tímto masírováním mozků začnou markety už rozdáváváním barevných lákavých tiskovin s různými hesly - skvělé, a přece levné apod.
Diskutovat se dá ovšemže nejen o marketingu.
- Počet článků 42
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1392x
www.regenclub.cz