Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PO

Modrý a zelený blesk

3. 1. 2012 9:32
Vzdělání je důležitá věc

a neexistuje důvod, aby vzdělávací proces standardně připravených dětí narušovaly asociální živly bez základních společenských a hygienických návyků. Etnicita v tom nehraje žádnou roli.

0 0
možnosti
AA

Saša

3. 1. 2012 8:49
Speciální školství je projevem humanity.

Vyspělá společnost si snad může dovolit ten "přepych" vzdělávat každé dítě přiměřeně podle jeho možností a schopností.

Nelze přeci učit dohromady děti slepé a děti hluché, nebo děti bez rukou a děti bez nohou.

Když se smíchají všichni do jednoho kotle, vznikne z toho leda tak dort kočičky a pejska - z toho bylo špatně i ZLÉMU psu (a ZLO je silné a vydrží leccos).

1 0
možnosti
AK

studuji VŠ cenzorskou

2. 1. 2012 23:49
co je to romské dítě?

Takže jinými slovy - až budu chtít pro moje děti zvláštní péči a zacházení ve škole (asistent k ruce, omluva lajdáctví jiným životním stylem.....), prohlásím se za cikána? Jak mi dokážou, že jsme/nejsme cikánská rodina? :-P

4 0
možnosti
MV

marka40

3. 1. 2012 6:49
Re: co je to romské dítě?

R^Přesně. Také by mne zajímalo, podle čeho se to určuje, když při sčítání lidí se k romské národnosti přihlásilo doslova pár tisíc  lidí.

0 0
možnosti
JC

medvěd brtník

2. 1. 2012 21:09
Ty Akční plány miluju. To píší hordy úředníků

o věcech, o kterých z praxe neví nic. Ale vláda tyhle akční plány vážně projednává a schvaluje, pak další hordy úředníků připravují strategii naplnění takovýchto plánů no a náklady na úřednictvo rostou a rostou a rostou .....

2 0
možnosti
P9

pavel 99

2. 1. 2012 20:46
Takže přizpůsobíme úroveň

a budeme mít "zvláštní" školy všechny.

Někdy mám pocit, že někteří jedinci se ve své hlouposti cítí hrozně osamělí a snaží se zajistit co nejvíce "zpřízněných duší".:-/

2 0
možnosti
AJ

astrudina

2. 1. 2012 20:36
Nevládkáři jsou pátou kolonou!

Rozvracejí vše, co zde doposud fungovalo, prodávájí nás za drobné (resp. za granty, které jim platí ze zahraničí!).

Vlastizrádci!;-O

3 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

2. 1. 2012 18:39
A kdo za "špatné" zařazení může?

K doplnění počtu žáků ve třídě, oddělení a studijní skupině stanoveného v odstavce 1 mohou být na základě ŽÁDOSTI ZLETILÉHO žáka nebo zákonného zástupce žáka zařazeni i žáci bez zdravotního postižení. Jejich počet nepřesáhne 25% nejvyššího počtu žáků ve třídě, oddělení nebo studijní skupině podle odstavce 1.

Tak zaprvé jste to špatně ocitovala (opraveno velkými písmeny). Nevím zda vypuštění těch dvou slov byl záměr, aby tan nebyla uvedená ta žádost, každopádně bylo hned zřejmé, že tam něco chybí.

Každopádně........z vyhlášky je patrné, že je to na žádost!!zletilého žáka, nebo jeho zákonných zástupců. Takže můžete obviňovat ledatak zákonné zástupce těch dětí. takže se nám nesnažte namluvit že je na zvláštní školu někdo tlačí. Naopak spádová základka má povinnost přijmout každé, i velice hloupé dítě a bez souhlasu rodičů ho nikdo na zvláštní školu nutit nemůže.

1 0
možnosti
VR

varix

2. 1. 2012 18:04
Milá Kláro,

tímto příspěvkem jste se zařadila mezi multikulti, zelené a jím podobné fanatiky, kteří, aniž by o problému měli širší přehled, se nás, ostatní hlupáky, snaží přesvědčovat, o své pravdě.

Nejsem vzdělán v oboru pedagogiky, abych s Vámi mohl diskutovat na odborné úrovni, ale uvedu Vám jeden skutečný případ.

Moje vnučka před pár lety nastoupila do první třídy a spolu s ní tam nastoupila dvě děvčata Romky. Na konci roku se stalo něco, pro mne do té doby nepředstavitelného, ty dvě Romka propadly v první třídě! Ani po zopakování ročníku se ta dvě děvčata nebyla schopna naučit to, co se naučily o rok mladší děti a byly přemístěny do speciální školy. Pro ně to byly dva ztracené roky! Nebylo to tím, že by ta dvě děvčata byla méně inteligentní, před nástupem na školu prošla psychotestem, ale tím,že je je doma rodiče nepřidrželi k učení. Ta děvčata se doma neučila, nedělala domácí úkoly a chodila za školu. Komu se má pak učitel věnovat? Těm co nemají zájem se něco naučit nebo těm co se snaží?

5 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

2. 1. 2012 17:36
nejde o diskriminaci ale o mimořádnou pomoc

tzv. normální dítě nemá ten luxus, že se mu může učitel individuálně věnovat, natož aby mohl napravit absenci základních společenských návyků absentujících z rodiny dítěte.

Je to tedy spíše privilegium než handicap....časem se řada dětí může normálně zařadit mezi ostatní, stejně jako např. lehce poztižené dítě.

Zrušení může požadovat jen totální ignorant. ......že řvou z EU, kde si nějaký ouřada chce udělat čárku a navíc se tím neměl možnost nikdy přímo setkat, ještě pochopím....ale že se k nim přidá český snaživý hlupáček....to už chápu těžko.

Těm dětem ublížíte především.Rv

8 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

2. 1. 2012 17:38
Re: nejde o diskriminaci ale o mimořádnou pomoc

do zvláštní školy patří opožděné děti, kde mají dostat šanci se vzdělat......opoždění může být nejen mentální ale i sociální, co je na tom proti lidským právům????

Integrace neznamená že dáte těžkou a muší váhu do jednoho ringu....

4 0
možnosti
K

kiwiisek

2. 1. 2012 17:16
A co třeba autistické děti ??

V normální třídě ??

Dala byste je tam , jako matka ?

Mezi 20 zdravých dětí , s učitelkou , která o způsobu učení a chování takových dětí nic neví ??? Víte , co s takovým dítětem udělá třeba jen to , když by se muselo třeba na hodinu chemie přestěhovat do jiné , na tohle vybavené třídy ???

Je tu jeden bloger..Jiří Hrebenár...ten taky plácá rozumy o věcech , o kterých nemá ani ponětí...ale s ním byste si jistě rozumělaRv

4 0
možnosti
  • Počet článků 395
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1168x
Podpořeno fondem Otakara Motejla.

Seznam rubrik