Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

petrph

19. 3. 2012 8:20
to s tou výplatou jste asi nemyslel vážně

Za prvé, výplata je smluvní. Tedy minimálně v tom smyslu že podnik řekne zájemci "dostanete tolik a tolik hrubého", a ten -protože jinou práci nesežene, tak kývne. Jestli učíte děti počítat výplatu ve smyslu "jestliže si dělník vydělá za hodinu yy korun, kolik si vydělá za měsíc", tak to je skutečně učíte pěkné blbosti. jenže, když půjdeme dál, řekněme že ten pracovník vydělá tolik a tolik hrubého.Dopočítat kolik dostane na čistém už zase není triviální, protože daně se nepočítají z hrubé mzdy ale supermzdy.Ale zase ne čistě podle procent, ale jsou zde různé odpočty a podobně. Navíc se situace každou chvíli dle změn zákonů mění, že mzdovým účetním šediví vlasy. Pokud jsou toho Vaši studenti schopni , tak tleskám, a i Vy by jste byl mezi učiteli bílou vránou.

Jinak bych s Vámi i souhlasil, děti toho umí dost málo, jenomže, předmětů je mnoho a  každý kantor bude argumentovat že jeho předmět je důležitý a zrovna u něj se musí naučit všechno a nazpaměť.Takže,pak se nenaučí  pořádně nic

0 0
možnosti
G

Gwendolyn!

18. 3. 2012 22:45
Snizovani naroku na zakladni predmety neni dobra vec

Drive deti zvladaly bezne cesky jazyk, matematiku, dejepis, zemepis, cizi jazyk, hudebni vychovu atd. Dneska se vsude snizuje, okrajuje a deti nejsou nijak chytrejsi. Upada gramotnost. Cestina upada, upadaji naroky na deti, rusi se psaci pismo, premysli se o ruseni toho ci onoho. Nac? Chceme mit blbejsi narod?

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

18. 3. 2012 23:20
Re: Snizovani naroku na zakladni predmety neni dobra vec

Tím bych si nebyla tak úplně jistá. Když srovnám co jsem měla ve škole já a co syn, tak musím konstatovat, že to syn má těžší. Matika a Čeština je tedy pořád stejná, ale co má ve třetí třídě v prvouce, to jsem se učila já až v páté třídě v biologii. angličtinu má od první třídy, já jí měla od páté. Navíc po nich chtěla učitelka letos třeba referát o 28. září, 28. říjnu nebo o 17. listopadu.

0 0
možnosti

turbosurf

18. 3. 2012 20:52
Také jsem matemati a statistik

A vůbec mně neva, že lidi v matematice a statistice plavou, kdysi jsem nabízela učit na VŠB technickou analýzu a stochastické procesy - dnes už si to nechám pro sebe a využívám svých znalostí sama. Na příklad na akciovém trhu nemohou všichni hrát plus. A kdo by pak ztrácel, kdyby všichni uměli statistiku a technickou analýzu? Vítám hlupáky, co matematikou pohrdají. ;-D

1 0
možnosti
VH

Stará kára

18. 3. 2012 22:12
Re: Také jsem matemati a statistik

Že plavou ve statistice až tolik nevadí. Že spousta středoškoláků (pozor: od těch, kteří ještě nedokončili studium až po ty v penzi!) nespočítá procenta, nechápe jejich význam je zlé. A takových "drobností" je spousta.

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1477x
Matematik a fyzik, typograf a polygraf, geocacher, plzeňský rodák, rokycanský patriot a další - tak nějak vše v jednom...

Seznam rubrik