Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

martin5.33

24. 1. 2011 14:57
Autor zjevně nepochopil to hlavní

Vláda Vás nechce zabít, zabít Vás nechce ani ten nezodpovědný člověk, který ve špatném rozpoložení usedne za volant a způspbí tragickou nehodu.

vy tu řešíte 15 procent dopravních nehod, ale zbylých 85 Vás nechává v klidu, protože se nestali pod vlivem alkoholu. Nebylo by lepší zjistit, proč se stali tyto nehody a neřešit marginální problém, jelikož se to asi dokonce prolíná a alkohol nemusel být hlavním důvodem ke smrtelné nehodě?

Přeji hezký zbytek dne a života.

ps - Každý se ohání tím, kolik alkohol zničil životů, ale již se zapomíná na to, kolik dětí pod vlivem alkoholu přišlo na svět...

0 0
možnosti
JK

myspulin2011

24. 1. 2011 15:26
Re: Autor zjevně nepochopil to hlavní

Vás to ještě baví polemizovat?No comment----- ale ta poslední věta má něco pravdy v soběR^ rozebereme to?:-)

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

24. 1. 2011 13:15
shrnutí

ať to nemusím psát dolů, protože jsem si Sašu zamotal s autorem:

1) pokud bude dechová zkouška brána jako berná mince => potřebujeme nenulovou toleranci (díky nepřesnostem měření a někdy i podstatnému rozdílu mezi promilemi alkoholu v dechu a krvi)

2) bude-li jedinou bernou mincí krevní test (dříve to tak bylo, a snad to tak bude i nadále), pak je to jedno, protože v mezičase mezi zastavením, dechovou zkouškou, přesunem na krevní odběr.....je v podstatě ona "tolerance" a požadavek na nulu je prakticky identický s tolerancí 0,24 v dechové zkoušce.;-)

Srozumitelnější?;-)

0 0
možnosti
JK

myspulin2011

24. 1. 2011 13:33
Re: shrnutí

tak nejak to skoro je. jen musite pit dal od nemocnice;-D  pokud by to ale povolili na plno tu toleranci,tak muzete loknout pivicko i pri bezne kontrole;-)8-o

0 0
možnosti
JK

myspulin2011

24. 1. 2011 13:01
odpoved pro martin5.33

http://www.policie.cz/clanek/statistika-nehodovosti-900835.aspx?q=Y2hudW09MQ%3d%3d

3d%3d

tady mate statistiku a ukazte mi kde pisi, jak jste nasel vy, dveste nehod rocne a s tech jen kazdy sedmy mrtvy vlivem alkoholu.            Tech nehod je 5 tisic jen s alkoholem! a z tech je 120! mrtvych!   to je 15 procent z celkoveho poctu mrtvych u vsech nehod.  A nehod je cca 84 000 a dohromady 830 mrtvych! tak  ted jdete a reknete tem pozustalym,ze to je ,,jen kazdy sedmy''''''''  a ze chlast za volant patri.           RvRv

0 0
možnosti
M

martin5.33

24. 1. 2011 14:46
Re: odpoved pro martin5.33

S čím máte problém? Ze sto mrtvých je patnáct zabitých v nehodě, kde byl detekován alkohol. 15*7´105 - "můj" každý sedmý s minimální odchylkou vychází na těch vašich 15procent.

Netuším, proč si myslíte, že kdyby v těch případech nebyl požit alkohol, tak se ty nehody nestanou. Navíc pořád obracíte a tvrdíte, že říkám - chlast za volant patří, já říkám že:

Malé množství alkoholu (dle toho výzkumu do cca 0,4promile) má prakticky nulový vliv na schopnost řídit vozidlo, vliv je dokonce menší než únava po cca 3 hodinách řízení v noci, zlobíchc dětech jako spolujezdcích, rozčilení, věk 60 a více a podobně. A to jsou věci, které nikdo nezakazuje.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

24. 1. 2011 11:33
v ČR je nízký respekt k pravidlům

...ti, co je tvoří tvrdí: "Když tam dáme 50ku, stejně pojedou 60. Tak tam musíme dát 40ku".

...ti, co se jimi mají řídit tvrdí: "Stejně tam dávají nadbytečnou rezervu. Když vidím 50ku, tak vím, že 60 je naprosto adekvátní rychlost."

A s alkoholem to je stejné. Za volantem nepiji, ale přesto si uvědomuji, že.... Kriminalizováním lidí se zbytkovým alkoholem se povědomí a respekt k pravidlům nejen nezlepší ale dále zhorší. Kriminalizovat je třeba ty, co opravdu ohrožují provoz.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

24. 1. 2011 11:35
Re: v ČR je nízký respekt k pravidlům

Pravidla mají mít určitou rozumnou toleranci a následně být nekompromisně vymáhána, nikoli mít nulovou toleranci a pak následně využívat změkčující výklad, aby byly aspoň jakštakš v souladu se zdravým rozumem (to je současný stav). Takže článekRv ...asi milujete represi, ale tu je třeba uplatnit vůči jiné skupině než tu horujete;-)

0 0
možnosti
M

martin5.33

24. 1. 2011 9:31
Dalo to praci, ale našel sem to :-)

http://www.mvcr.cz/soubor/straus-reakcni-cas-clanek-pdf.aspx

Doporučuji hlavně stranu 15, kde je tabulka do do hladiny 0,6 promile se reakce mění minimálně a dokonce se při malém množství alkoholu i zlepšuje.

A navíc, pokud potřebujete k tomu, co máte nebo nemáte dělat nařízení a zákon a nemáte vlastní zodpovědnost, tak sebetvrdší zákon tomu nezabrání.

0 0
možnosti
JK

myspulin2011

24. 1. 2011 9:44
Re: Dalo to praci, ale našel sem to :-)

pan chytrej!!!! A napadlo vas taky pomerit vahovou kategorii,vek a jine DULEZITE faktory? dam svoji rocni vyplatu tomu ,kdo mi dokaze,ze ten vas opsany vyzkum  je stoprocentne ucinny u kazdeho (staci jen dospeleho) jedince! A co vsadite vy,kdyz dokazu opak? ??

0 0
možnosti
AA

Saša

24. 1. 2011 8:59
Souhlasím s Vámi.

Volba "pivo nebo řídit" je přece jednoduchá. Není zde žádný existenciální problém, vskrytu se tu neodehrává žádná tragedie, nikdo není nucen do ekonomicky nepřijatelného chování...

NIKDO NEPOTŘEBUJE PO OBĚDĚ PIVO. Není nutné pít po obědě pivo. Nikdo neumře, když si ho nedá. Nikomu se zdravotní stav nezhorší.

Každý může pít nealkoholické nápoje a nikdo tím neutrpí žádnou újmu.

0 0
možnosti
JK

myspulin2011

24. 1. 2011 9:13
Re: Souhlasím s Vámi.

presne  a vystizne. dikyR^

0 0
možnosti
S

stedrik

24. 1. 2011 8:20
a jakej je rozdíl

mezi řidičem se zbytkovým alkoholem 0,2 promile a řidičem narvaným bobulema?

0 0
možnosti
AA

Saša

24. 1. 2011 9:00
No a?

Vaše řečnická otázka není žádný argument.

0 0
možnosti
K

kiurcher

24. 1. 2011 7:40
Alkoholiky nepresvedcite

Zdravím autora i diskutijící. Pane autore alkoholiky nepřesvšdčíte, ti mají svoji nevyvratitelnou pravdu :). Ale teď něco k věci. Často se tady lidi ohánějí A) tolerancí alkoholu v některých zemích, ale při tom jaksi zapomínají říci to B). Ve státech, kde je obvyká tolerance alkoholu je alkohol brán při nehodě jako velmi přitěžující okolnost - napřiklad ve Francii tolerují 0.2 promile ze zákona (četníci na jihu tolerují i 0.5 promile). Pokud ale nabouráte a nafoukáte tak to není jen za pokutu, ale přijdete rovnou o řidičák. Navíc pokud můžu mluvit o Italech a Francouzech tak jsou to sice horké hlavy a provoz mají ve městech opravdu hustý, ale za ten rok co jsem tam strávil jsem na silnici nezažil tolik adrenalinových situací jako zažiju při jediné cestě z Brna do Ostravy.

Já to vidím takto. Ať už po jednom malém pivu nebo s čistou hlavou je to o odpovědnosti. Ta u nás bohužel chybí a z tohoto důvodu jsem pro nulovou toleranci. Až se naši řidiči naučí jezdit pak se můžeme začít bavit

0 0
možnosti
JK

myspulin2011

24. 1. 2011 7:50
Re: Alkoholiky nepresvedcite

dekuji vam. me to totiz prijde logicke tu problematiku vubec neresit ,at piju nebo ne. Vas bych se na silnici nebal potkat.  Preji hezky den.R^

0 0
možnosti
M

martin5.33

24. 1. 2011 7:25
Statistika nehodovosti

Je důležité, si při psaní takovéhoto článku uvědomit, že jen každý sedmý je usmrcen při nehodě pod vlivem alkoholu!

Je tu mnohem větší a ještě nebezpečnější skupina střízlivých řidičů, kteří asi na silnicích nevadí...:-P

0 0
možnosti
JK

myspulin2011

24. 1. 2011 7:54
Re: JEN KAŽDÝ SEDMÝ MRTVÍ????

ZKUSTE SI BYT TEN ,,JEN SEDMY!!!''''RvRv;-ORv

0 0
možnosti
SN

kuča

24. 1. 2011 6:56
Pláčete na špatném hrobě.....

:-) v řadě dalších zemí nulová tolerance není a nemyslím si, že by tam bylo více nehod. Je to jen o přístupu a odpovědnosti, samozřejmě se vztahem k věku.

Něco o tom vím, piju úspěšně už dlouhá léta, jak s oblibou říkám, propíjím se pomalu ke smrti. Je rozdíl, jestli sedá za volat mladý kluk, který se po dvou pivech na diskotéce cítí, jako řidič formule jedna a nebo stařík, který jede do vedlejší dědiny, tam si dá 3 piva a pak jede s očima vypleščenýma a při spatření zeleného reflexního plakátem který považuje za překážející policii, zastavuje a rychle od auta odchází.

Tihle lidé nehody nedělají. Uvědomují si, že by vlastně s ježděním skončili.

Pokud vykazují statistiky nehody s alkoholem, když řidič, kterému naměři po nehodě alkohol, se stává s velkou pravděpodobností vinikem, a jde to do statistiky, jako nehoda způsobená požitím alkoholu!

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1355x
Nesnáším alibisty a lháře,jsem ateista,nestraník

Seznam rubrik