- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
do budoucna to vyjde určitě levněji a bude to pro vás bezpečnější a pohodlnější
Určitě, jednoho dne se prostě odhodlám, no. Tak třeba jednou ;)
Taky brzdy a taky kopání do pedálu... Pak jsem si vzpomněl,že tam mám ABS...
Kamrád říká, že u mého auta se ABS projevuje tak, že se chová uplně stejně, jako když brzdí, akorát při tom pozhasnou světla (přece jen to bere dost proudu) ;) ;)
Těmi disky myslíte zřejmě brzdové kotouče... To, že po čtyřech letech máte brzdové obložení zničené není nic neobvyklého, neuvádíte, kolik jste ujel Km.
Dále bych si rád všiml toho, jak uvádíte, že Vám byli v 2008 měněny stabilizátory a podobně. Opět podotýkám, že po dobu 2 let není jasné, kolik km jste ujel. Další věc, výměna stabilizačních tyček a čepů se zásadně projeví na jízdních vlastnostech vozidla a je velmi dobře slyšitelná. Nevěřím, že jste zaplatil v roce 08 za práci peníze a auto bylo ve stejném stavu. To,že čepy a stabilizační tyče zaoxidují není nic nového, často je nutné je uříznout.
A poslední věc, je Váš kamarád, který 2 měsíce opravoval auto. Nezlobte se na mne, ale za ty peníze toto vozidlo pořídíte cca 3x. Pokud by to byl přítel, raději by Vám doporučil koupi nového vozu, než opravu šrotu. To, že vozidlo opravoval 2 měsíce nestojí ani za komentář. A podle mne Vás možná nejvíc napálil tento člověk, byť se Vám to nezdá.
Taky mě to napadlo, ty součástky taky mohly pocházet z úplně jiného auta. Ale to už zasíváme s "nizj" ošklivého červa do hlavy autora. Jenže co s tím? Velmi se to nabízí, možná by stálo za to udělat odborný posudek a pak to buď u kamaráda reklamovat nebo nebo rovnou prodat, pokud to jezdí.
A s tím jste jezdil 4 roky, aniž jste si něčeho všiml? Nechce se mi věřit...