Diskuse
Že by aleluja vadilo
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L74u55m11í93r 91V62i87t19h79a
Nemaje televizi dotyčnou reklamu neznám. Ale z dob, kdy jsem se reklamou živil, vím, že spoty se recyklují. Jsou totiž docela drahé, některé stojí srovnatelné peníze jako celovečerní film.
Čili - obvykle se pustí reklamní spot v plné verzi a běží tak dlouho, až se naplní předplacený počet GRP, čili zásahů do cílové skupiny. Konzumentům se zadře pod kůži, pokud je dobrá, a ti si k ní vytvoří podvědomý vztah. Pozitivní, pokud je dobrá. A to i přesto, jak moc se dušují, že oni teda ne, že v žádném případě...
Následuje recyklace spotu spočívající v tom, že se kousek ustřihne - ať už z prostředka nebo z konce, najednou nebo navíckrát, a do ušetřeného času se vloží nějaký nový vzkaz. Třeba že je akce, výprodej, soutěž apod. A neustřihne se jen tak něco - ten střih musí vždycky připoutat pozornost. Takže se třeba ustřihne Vaše Alelujá. Protože Vám najednou bude chybět, což Vaši pozornost téměř jistě přitáhne. A poslechnete si, kvůli čemu Vás připravili o kousek písničky.
Těch reklam je v celém brejku 10 - 12, napoprvé si nejspíš zapamatujete jen to, že Vás okradli o Alelujá, ale až přijdete do Lidlu (pokud tam chodíte), oni Vám ten refrén zase pustí, Vy budete spokojen a hned si vybavíte, že mají akci na gumákové nepromokavé nerozpustné sandály, a tak si s mámou každý jedny koupíte, když Vám zase tak hezky hrajou.
Ano, přeháním, ale zas tak moc ne.
Hezký večer!
Z34d52e88n40ě35k 37K39l67o94b91o35u28č45n17í58k
Vám taky hezký večer a díky, možná jsem o trochu chytřejší.

M78a17r46t36i13n 30B59r26a97u34n
Sice mi trochu trvalo, než jsem se prokousal tím prapodivným dialektem, ale zvládl jsem to a musím konstatovat, že nemáte pravdu ani jeden. Ta reklama Lidlu je zde
https://www.youtube.com/watch?v=0cu5zxxdtuA a to aleluja v ní je. Pokud byla zkrácena v televizi, je to naprosto logické. Celá ta reklama trvá 2.35 minuty a to by prostě Lidl nezaplatil. Takže došlo k úpravě na rozumnou délku. Kromě toho, tu reklamu nedělá Lidl ale reklamní agentura, které tento řetězec za to zaplatí.
Jo a ještě: Nevím jestli jsem pochopil správně, přeci jen opravdu jsem váš styl psaní moc nestrávil, to aleluja se neobjevuje na začátku ale až po první sloce.
Z75d48e46n47ě31k 93K82l57o85b39o51u23č60n67í45k
Píšu, že aleluja je před každým refrénem - Beránku náš....
Píšu, že Lídl si nechal udělat reklamní spot .......atd. Že by si jí natočil sám, mě vážně ani nenapadlo.
Vhled do ekonomiky reklamního byznysu máte určitě větší. Mě asi nakazila moje oponentka, že bylo možná ukrojeno další kolečko salámu. Z jaký šišky a v čí prospěch, ne, případný spor je pro kočku, a v tom bychom se, pane Braune, mohli shodnout.