Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A57d20a23l87b22e18r44t 31K12o93l37í87n17s18k28ý
Tak rád bych v tomto případě dal za článek mnohem více karem než jen jednu.
P29a79v66e30l 47V36ě86t45r67o22v79e83c
Reálný pohled zaměřený do budoucnosti. Je třeba nejen chválit a pochlebovat, ale vysvětlit i nastávající nebezpečí neúměrného pozitivismu (lidový autor by asi napsal "sluníčkářství", to ale není tak výstižné, protože to pojme kdeco). Blogera však chválím, zaslouží si to. Karma.
J73o97s41e30f 10U54l11m91a11n
Až bude čas, tak si asi přečtu i ostatní vaše články. Váš způsob uvažování je mi blízký.
J53a72r52o81s22l60a51v 84F64i49š30e31r
Milý pane, souhlasím s Vámi. Připomenu a rozvinu Vaše slova "Vzýváme alternativní školství, které odstraňuje známkování, aby se nepoznalo, že děti jsou líné a nevychované." Alternativní školství je určeno jen opravdu pro velmi malou část dětí a není jeho úkolem výše uvedené. V našem systému škola degenerovala k tendencí debilizovat většinovou populaci. Místo jasného pojmenování příčin se hledají pseudoproblémy. Esence základní příčiny je obsažena ve Vašem článku-pokud nejsme spokojeni se stavem vzdělání v ČR, tak hlavní příčina je v DĚTECH, potom v RODIČÍCH, následně ve ŠKOLSKÉ POLITICE (POLITICÍCH), a naposled v UČITELÍCH. V praxi vidíme opačné pořadí. Je to prosté! I mistr tesař musí dostat materiál bez hniloby a červotočů aby udělal kvalitní střechu. Pokud ne, tak jen udělá vše možné, aby střecha hned nespadla - obzvláště když nelze udělat hloubkovou penetraci. Nejlepší jsou hraběcí rady "odborníků", kteří neučili před tabulí, nebo ze školy utekli za "vědou". Ó těch máme! Sami se věnujeme dlouhodobě diagnostice dětí ke studiu na gymnázia a setkáváme se s třemi základními typy rodičů. Po zjištění skutečného stavu věcí u dítěte s jedničkami ze ZŠ v 5. třídě a s EGEM přesahujícím otvor dveří (dítě neumí číst - slabikuje a zadrhává při čtení, nezná význam běžných slov, slovní druhy jsou pro něj záhadou, z matematiky si plete obvod a obsah, chybí základní logický selský pohled atd.), tak rozumný rodič se zeptá: "A co se s tím dá dělat?" Další rodič se nafoukne a prohlásí, že to, co jsme zjistili, je blbost, a není to pravda. No a poslední Vás odzbrojí upřímným prohlášením? "No, ono to naše dítě nebude vůbec potřebovat, jsme tak bohatí, že má celý život vystaráno." Co jim můžete říci? Prvnímu rodiči pomůžete, jak můžete, s druhým se slušně rozloučíte a snažíte se zapomenout, a u třetího si vzpomenete na chudé duchem a provedete očistný rituál.
V89í98t75ě47z39s25l35a69v 74K54o74š41ť34á69l
OT - pozor na "blahoslaveni chudí duchem", není to o hloupých lidech, jeden z výkladů podle Matouše je "blahoslavení, šťastní, blažení ti, kdo jsou chudí, žebráci v očích ducha, podle ducha, tak, jak to vidí duch. Rozumí se duch Boží."
V32í70t73ě36z42s15l26a27v 75K17o23š48ť34á74l
Excelentní, "politická korektnost" je jiná forma lží.
D38a16v24i15d 72V33l67k
Taky už stárnu, takže mám pocit , že už nic není co bývalo Ale podle mne dost paušalizujete.
J71i86ř33í 15P91l65í14v39a
Ono záleží na tom, jaké překážky. Když pozorujete předškolní děti, tak vidíte, že mají rády překážky. dokonce je vyhledávají. S tím, jak rostou vyhledávají stále jiné překážky, aby se zdokonalily. Potřebují svobodu, aby dobře rostly, každé trochu jinak. Děti jsou různé.
Ale hlavní překážkou jsou pro ně lidé, co jim diktují, co mají dělat. To se děti učí překonávat různými strategiemi - aby se vlk nažral. Ovšem rodiče a společnost mají právo jim diktovat, jak se mají chovat. Ne, co mají dělat. To je rozdíl.
Z93d90e76n20ě12k 90H81o47l64o48u73b65e44k
Absolutně s Vámi souhlasím. Je to k pláči , bohužel dnešní realita.
- Počet článků 96
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 964x
jiriklabal@seznam.cz