Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

AK

Tak rád bych v tomto případě dal za článek mnohem více karem než jen jednu. :-)

4 0
možnosti
PV

Reálný pohled zaměřený do budoucnosti. Je třeba nejen chválit a pochlebovat, ale vysvětlit i nastávající nebezpečí neúměrného pozitivismu (lidový autor by asi napsal "sluníčkářství", to ale není tak výstižné, protože to pojme kdeco). Blogera však chválím, zaslouží si to. Karma.

4 0
možnosti
JU

J73o97s41e30f 10U54l11m91a11n

15. 5. 2019 15:44

Až bude čas, tak si asi přečtu i ostatní vaše články. Váš způsob uvažování je mi blízký. R^

5 0
možnosti
JF

Milý pane, souhlasím s Vámi. Připomenu a rozvinu Vaše slova "Vzýváme alternativní školství, které odstraňuje známkování, aby se nepoznalo, že děti jsou líné a nevychované." Alternativní školství je určeno jen opravdu pro velmi malou část dětí a není jeho úkolem výše uvedené. V našem systému škola degenerovala k tendencí debilizovat většinovou populaci. Místo jasného pojmenování příčin se hledají pseudoproblémy. Esence základní příčiny je obsažena ve Vašem článku-pokud nejsme spokojeni se stavem vzdělání v ČR, tak hlavní příčina je v DĚTECH, potom v RODIČÍCH, následně ve ŠKOLSKÉ POLITICE (POLITICÍCH), a naposled v UČITELÍCH. V praxi vidíme opačné pořadí. Je to prosté! I mistr tesař musí dostat materiál bez hniloby a červotočů aby udělal kvalitní střechu. Pokud ne, tak jen udělá vše možné, aby střecha hned nespadla - obzvláště když nelze udělat hloubkovou penetraci. Nejlepší jsou hraběcí rady "odborníků", kteří neučili před tabulí, nebo ze školy utekli za "vědou". Ó těch máme! Sami se věnujeme dlouhodobě diagnostice dětí ke studiu na gymnázia a setkáváme se s třemi základními typy rodičů. Po zjištění skutečného stavu věcí u dítěte s jedničkami ze ZŠ v 5. třídě a s EGEM přesahujícím otvor dveří (dítě neumí číst - slabikuje a zadrhává při čtení, nezná význam běžných slov, slovní druhy jsou pro něj záhadou, z matematiky si plete obvod a obsah, chybí základní logický selský pohled atd.), tak rozumný rodič se zeptá: "A co se s tím dá dělat?" Další rodič se nafoukne a prohlásí, že to, co jsme zjistili, je blbost, a není to pravda. No a poslední Vás odzbrojí upřímným prohlášením? "No, ono to naše dítě nebude vůbec potřebovat, jsme tak bohatí, že má celý život vystaráno." Co jim můžete říci? Prvnímu rodiči pomůžete, jak můžete, s druhým se slušně rozloučíte a snažíte se zapomenout, a u třetího si vzpomenete na chudé duchem a provedete očistný rituál.

5 0
možnosti
VK

OT - pozor na "blahoslaveni chudí duchem", není to o hloupých lidech, jeden z výkladů podle Matouše je "blahoslavení, šťastní, blažení ti, kdo jsou chudí, žebráci v očích ducha, podle ducha, tak, jak to vidí duch. Rozumí se duch Boží."

2 1
možnosti
DV

D38a16v24i15d 72V33l67k

15. 5. 2019 9:38

Taky už stárnu, takže mám pocit , že už nic není co bývalo;-D Ale podle mne dost paušalizujete.

0 4
možnosti
JP

Ono záleží na tom, jaké překážky. Když pozorujete předškolní děti, tak vidíte, že mají rády překážky. dokonce je vyhledávají. S tím, jak rostou vyhledávají stále jiné překážky, aby se zdokonalily. Potřebují svobodu, aby dobře rostly, každé trochu jinak. Děti jsou různé.

Ale hlavní překážkou jsou pro ně lidé, co jim diktují, co mají dělat. To se děti učí překonávat různými strategiemi - aby se vlk nažral. Ovšem rodiče a společnost mají právo jim diktovat, jak se mají chovat. Ne, co mají dělat. To je rozdíl.

0 0
možnosti
ZH

Absolutně s Vámi souhlasímR^. Je to k pláči , bohužel dnešní realita.

3 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 964x
"Píšu, co si myslím, a myslím si, co chcu..."

                     jiriklabal@seznam.cz
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.