- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A což takhle zlatá střední cesta, pane kolego. Někdy je třeba utáhnout šrouby, jindy povolit. Tady se nám to hrotí na dva tábory, jedni neposlouchají ty druhé.
To je jako ta státní maturita z češtiny. Ponechat testy, pokud budou příčetné a příčetnější, měkké části zkoušky, sloh a literaturu, vrátit školám, aby se úroveň jazyka na gymnáziích mohla zvednout.
Paní Valíková,
já Vaši představu o podobě maturitní zkoušky celkem nerozporuji a vesměs proti ní nic nemám. Nejsem si však jistý, že "povolením šroubů" lze v jakémkoli odvětví dosáhnout lepších výsledků. Proto mi vadí neustálé snižování nároků na studenty (viz odklad povinné maturity z matematiky), a to ještě s odůvodněním, že to má přinést lepší výsledky...
mluvíte o motivaci, ale ona existuje i demotivace. holka přišla ze školy, že dostala 4 z tělocviku z běhu na 400m. myslíte, že se snad předtím věnovali nějakému treninku? houby, poslal je to odběhnout a pak podle tabulek přidělil známky. jestli takový přístup má někoho motivovat k nějakému zlepšování, to silně pochybuji. Ano, školství možná zadupává talenty, ale současně ty horší ubíjí k nezájmu. A na rozdíl od fotbalového zápasu, škola by něměla být kolbištěm.
Od toho má rodiče aby z neschopného výkonu vyvodil závěry co vše doposud zanedbal a snažil se to napravit nejlépe s poradou s učitelem. Možná by více napovědělo foto dívčiny či celé rodinky
Jinak samozřejmě můžete podat stížnost na ministerstvo školství co to tam mají za špatné známkovací tabulky
Skvěle napsáno (ale takový Kartous by vám dal...) !
Těžká věc, život mě naučil že lid nemá příliš rád poražené, respektuje jen toho , kdo to nevzdává a bojuje...