Děkujeme za pochopení.

P88a83v40e60l 30M78a72c90h65a59č81e95k
Co se týká zákonů, máte nepochybně pravdu. A pak ještě evidentně záměrně pomalé tempo, značná míra korupce, parciální zájmy, .......
No, a potřeby občanů, jimiž se politikáři zaklínají zejmén před volbami, jsou vytrvale preferovány a to tak dokonale, že až na poslední místo.
Kocourkov jak vymalovaný.

J33a17n 66R68á43ž
Při debatě na toto téma je dobré si připomenout anabázi kolem tunelu "Valík" na D5. Všichni zainteresovaní, co do toho házeli vidle, museli celou dobu vědět, že se ten tunel postaví. Ale s aroganci sobě vlastní vymýšleli stále dokola často i absurdní důvody, které legislativa připouští, aby tuto klíčovou stavbu zdržovali. Tisíce vozidel všech kategorií, tedy i těžkých kamionů museli tak každý den a po několik let sjíždět z již hotové dálnice na objízdnou trasu po silnicích druhé a třetí třídy vedoucí přes okolní obce. Ignorovali tím znečištění životního prostředí v okolí objízdné trasy a v podstatě i nevratnou újmu na zdraví i majetku obyvatel dotčených obcí.
Arogance a ignorování důležitosti liniových dopravních staveb pro dopravní obslužnost ČR, jakož i odlehčení vytíženosti místních komunikací měst a obcí od pseudoochránců ŽP je průvodní jev při dlouholetém "torpédování" obchvatu D1 Přerova, nebo od roku 2008 soustavnému bránění stavby úseku D45 z Fryštáku do Hulina a nakonec i zabránění dokončení propojení stávající D52 vedoucí již z Brna do Pohořelic na již hotovou rakouskou dálnici A5, která končí u Mikulova či propojení Hodonína s Kojetínem.
P51e40t52r 33D86r32a94p55a73l
Samozřejmě, že legislativa stojí na začátku problémů. V pomatenosti že svobody a občanské společnosti umožnili legislativci napadat v zájmu ochrany životního prostředí komukoliv cokoliv bez jakékoliv místní příslušnosti. Pomalost soudu v rozhodování je už koloritem i v případech zcela zjevných obstrukcí na straně ztezovatele. Chybí byt jen symbolická odpovědnost žalovatele za způsobené škody v případě prohraného sporu
J97u58r72a 48D48o29l32e46ž66e93l
Ano, to je značná část problémů.
Co je ovšem naprosto zásadní?
Neochota politiků se dohodnout!
Minulá vláda dělala čtyři roky nový stavební zákon. Na jeho přípravě se podíleli i zástupci tehdejší opozice, stavaři, projektanti, ekologové.
A jak to dopadlo?
Opět se zásadní změny k lepšímu tak nějak nepovedly.
- Počet článků 124
- Celková karma 30,96
- Průměrná čtenost 1408x