Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

petrph

25. 2. 2011 11:51
No já nevím

Ale co jsem tak dovolenkoval po afrických zemích, tak prodávající se sice usmívali, ale snažili se mě sice natáhnout, ošulit, musel jsem s nima tvrdě smlouvat aby se vůbec dostal na nějakou slabě předraženou cenu, než za jakou bych to koupil o kus dál v samoobsluze, přitom si pořád hlídal aby mě neošulili na kvalitě,aby mi správně vrátili drobné zpátky..atd..

Skutečně jisté a za poctivou cenu jsem měl jenom to co už jsem měl z domova dohodnuté a orazítkované přes naši cestovní agenturu...Ale ani to ne vždycky....

Ono Thajsko je skutečně  jinde, takže tam to asi skutečně vypadá jinak...

0 0
možnosti
T

torstyn

25. 2. 2011 10:56
Snad to bude

 i tím ,že  v Thaisku zákazníci nekradou tak jako v ČR.Je těžko se usmívat na potencionálního zloděje s jistotou placení manka.A že jsem toho za 40 let v obchodě zažil.Takže vina za stav slušnosti a poctivosti je na obou stranách.A co se týče té vstřícnosti v cizine tak to skuste v německém pohraničí s cedulemi "Česi nekraďte" jak se k Vám budou chovat.V Thaisku jste pro ně milionář z Evropy a podle toho se k Vám také chovají.Tak jako u nás před 20 lety k západním němcům kdy jim za marku všichni lezli do zadku.

0 0
možnosti
BB

Beránek boží

25. 2. 2011 11:06
Re: Snad to bude

K Vám bych asi nešel... považovat mě za potencionálního zloděje a chovat se podle toho... :/

Pak se nesmíte divit, že k Vám chodí jen ti, kterým takové chování nevadí.

0 0
možnosti
VT

hinny

25. 2. 2011 9:44
ANO, mám podobné pocity

v Asií v US v Africe i v západní Evropě je přístup zaměstnanců poněkud jiný než u nás - Pokud tamní zaměstnanec vzal práci tak se zavázal ji vykonávat bez jakýchkoliv kdyby a jestli. V post-socialistických zemích převládá názor zaměstnance, že zákazník obtěžuje a že za tu nízkou mzdu se přeci nepřetrhne.. Je na to jednoduchý recept - pokud se setkávám s neochotou nebo arogancí jako zákazník není nic jednoduššího se slušně ale dúrazně zeptat na jméno dotyčné(ho) a vysvětlit, že jim pokud je jejich práce nebaví, rádi jim zařídíte, že ji už dělat nebudou ;-D Je to sice arogantní ale my u nich utrácíme své peníze (platí to samé i pro státní úředníky) !

0 0
možnosti
R

roman036

25. 2. 2011 9:42
Milej pane.

To že na mě prodavačka čumí jak puchejř je mi takříkajíc jedno. Sice jsem zažil mnohem příjemnější obsluhu na řadě míst planety, ale hezčí den jsem kvůli tomu vážně neměl. Naopak mnohde ochota personálu hraničila až z vlezlostí. Mít furt někoho za zadkem, kdo má neustále touhu radit, mě dost štve......  Snad nejslušnější jsou u nás podomní prodavači čehokoliv. Nevím ale jestli jejich ochotu, úsměvy, eleganci aj. zákazníci dokáží ocenit. Ze všeho nejvíc mi ale vadí nevyžádané maily na cokoliv. Jestli chcete něco udělat pro dobro lidstva vy osobně, vykašlete se na svoje "podnikání". Sice se asi nepodíváte znova do Thajska, ale řadu lidí učiníte šťastnějšími.

0 0
možnosti
BB

Beránek boží

25. 2. 2011 10:29
Re: Milej pane.

Nejhorší byly shop assistants v obchodech s módou Brazílii. Tam se Vám taková žena doslova přilepí na paty a běhá za Vámi jako pejsek, nosí vybrané věci, vnucuje další, chválí, jak Vám to sluší (často lže, nevadí) přitom neustále připomíná, jak se jmenuje, abyste to uvedl na kase při placení (mají z toho provizi).

Na mě to mělo odrazující účinek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 649x
David Kirš je podnikatel a autor knihy Miliónový email, zakladatel firmy SmartSelling a tvůrce online tréninkových programů EmailAcademy a Prodej svůj talent.

Nejspíš nejlépe placený internetový marketér u nás, který drží několik online prodejních rekordů. Zvedl v Čechách a na Slovensku vlnu info-podnikání, je vášnivým propagátorem poctivého email marketingu, info-marketingu, expert byznysu a také osobního rozvoje.

Dnes učí novou generaci podnikatelů, jak si (nejen) díky internetu zjednodušit život. Podívejte se na recenze Davida Kirše nebo zjistěte více o Davidovi Kiršovi na informačním webu.

Seznam rubrik