Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petrph

12. 5. 2010 12:38
tak se možná taky zamyslet nad tím

Kdo je to vlastně zákazník. Neboli, jestli někdo odebírá zboží každý měsíc, tak ho informace o novinkách můžou zajímat.Ale zase opravdu o novinkách, kterých může využít. nemá smysl mu posílat každý týden informaci o tom jaký jsme supr podnik, s aktuální  nabídkou.

No a jestli si od nás někdo koupil jednorázově nějaké zboží,  a o další prozatím nemá zájem, tak ho opakované reklamní maily otravovat budou určitě...

0 0
možnosti

oldiess

12. 5. 2010 12:33
Takže se máme na vás obrátit a vy s marketingem pomůžete?

Předpokládám, že to bude zdarma. Vždyť vás to přeci baví!;-D

0 0
možnosti

Rudolf z Deywitz

12. 5. 2010 12:31
Já jsem se domníval, že reklama

je tady zakázaná ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 649x
David Kirš je podnikatel a autor knihy Miliónový email, zakladatel firmy SmartSelling a tvůrce online tréninkových programů EmailAcademy a Prodej svůj talent.

Nejspíš nejlépe placený internetový marketér u nás, který drží několik online prodejních rekordů. Zvedl v Čechách a na Slovensku vlnu info-podnikání, je vášnivým propagátorem poctivého email marketingu, info-marketingu, expert byznysu a také osobního rozvoje.

Dnes učí novou generaci podnikatelů, jak si (nejen) díky internetu zjednodušit život. Podívejte se na recenze Davida Kirše nebo zjistěte více o Davidovi Kiršovi na informačním webu.

Seznam rubrik