- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Čína si svůj kapitalismus postupně ničí opětovnými socialistickými regulacemi a přerozdělováním.
Západ, pokud si má udržet ekonomickou stabilitu a moc, se musí vrátit k čistému kapitalismu bez státních regulací.
Takže připouštíte, že v komunistické Číně funguje rozvinutý kapitalismus a v kapitalistické EU naopak funguje rozvinutý socialismus ?
"idealismus" vyspelých štátov, ktoré Čína pokorila.
Automobilové veľmoci Británia, EU, Japonsko, Kórea, USA dostali po ušiach od podceňovanej Číny.
I Čína plní své klimatické cíle a má i systém emisnich povolenek
Máte v tom chyby, alogismy a nepřesnosti.
1/ zákaz prodeje NOVÝCH aut se spalovacími motory není v EU stanoven na rok 2023, ale na 2035
2/ čínská auta jsou opravdu levná, ale kromě pokřivené ceny mají především problém s kvalitou
3/ je naprosto standardní, že pokud někdo prodává za dumpingové ceny, dovozce reaguje clem
4/ Čína opravdu hospodářsky útočí na Západ (o předběhnutí bych určitě nepsal), ale v mnoha směrech je to za finance Západu a navíc (podle mne) Číně dochází dech a její boom začne ztrácet dech.
Tím ovšem nemíním hájit Green Deal.
Kdysi se Švédové smáli japonským autům, pak korejským. I Čína dělá rychlé pokroky, za pár let ... A kde je dnes takový kdysi slavný SAAB? A VOLVO bez fůzí by už také bylo v zapomnění ...
Pokud jsem zprávě místopředsedkyně EK rozuměl správně, tak EU nedovolí prodávat laciná čínská auta a zájemci budou mít po ptákách. Buďto si koupí auta vyrobená v Evropě za obvyklé ceny a na auta dovezená z Číny bude na prodej vydán zákaz!!?? A nebo jak to ti bruselští rozumbradové na ochranu svého trhu (= zisku) vyřeší - opravdu nevím.
Zřejmě zakázán nebude, ale uvalí se na ně clo.