Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OR

Prostě je třeba říct na rovinu, že cílem eko-teroristů je deinsustrializace Evropy a návrat někam do 19. století. Zlatá Kuba. Řitíme se do totality.

3 0
možnosti
MB

Omyl, v totalitě už jsme.

0 0
možnosti
KS

Náhodou, na pražském Jižním Městě už jsou nabíječky dokonce tři!!! Ty pomalé, takže tam jsou tři auta celou noc, aby majitel mohl ráno do práce.

3 0
možnosti
VM

no v první řadě ono to pro tu budoucnost v EU platí tak nějak celkově a mobilita není žádná vyjímka.

Vy ovšem vycházíte ze zcela mylného předpokladu že cílem přechodu na elektromobilitu je nahradit spalovací pohon elektrickým. to samozřejmě za dané situace kdy elektromobilita nemá ani žádný plán (natož řešení) pro lodě, autobusy, nákladní automobily, motocykly, letadla, není možné. navíc i pro ta osobní auta se ti co to fanaticky prosazují dnes už ani netají tím že hlavním cílem je zaříznout individuální dopravu tak jak ji známe dnes. že to bude mít obrovské sociální, ekonomické a další důsledky to tihle sociální inženýři neřeší.

3 0
možnosti
JK

Jenomže právě pro ty autobusy v MHD a mistní zásobování je to schůdnější, než u osobáků. Většinu nevýhod lze snadno vyřešit. No a ekologický pohon velkých lodí je vyřešen už desítky let. A kupodivu je i levnější.

2 1
možnosti
Foto

...a proto Británie vystoupila z EU, aby to mohla ještě i 5 let urychlit.....

0 0
možnosti
Foto

Nic nového, stokrát vymlácená sláma.

0 4
možnosti
MB

Naopak. Na greendealismus je nutno upozorňovat pořád dokola.

6 0
možnosti
Foto

Ale Green deal Zelenych khmeru ma za cil 50% motoristu dostat ze silnic a ne nahradu stavajicich spalovacich vozidel za elektro, to je zakladni omyl. Ne, ze si Gunter v Nemecku, nebo Tessa v Nizozemi poridi Teslu misto Golfa s dieselem, ale maji chodit pesky, jezdit vlakem, nebo jezdit elektroriksou. Na zeme typu CR, nebo Polsko neni bran ohled uz vubec, tam stejne kupni sila na elektro skoro neni. Hezky kolo, bandasku s obedem a hybaj do Hermann Goring werke, jako pradedove. Budoucnost nema byt ruzova, ale zelena. Meli jste se vzbourit, kdyz se ta zelena fantasmagorie schvalovala, neudelali jste ale nic. Ted uz je pozde a nasledky dopadnou nejvic na stredni tridu a nemajetne.

9 0
možnosti
KS

A co jste udělal Vy? Vzbouřil jste se?

0 3
možnosti
PD

A kde bere autorka presvedceni, ze se elektromobily museji nabijet pouze u “cerpacich stanic”? To stovnani je trochu mimo. Vetsina jizd se bude odehravat po pomalem dobiti doma z nocniho proudu, ktereho je nadbytek. Co se tyce lidi v panelacich, tak pro ne muze vyrust infrastruktura kolem parkovacich domu v miste zamestnani, nakupu, zabavy atd. Tam neni treba rychlodobijecek, jelikoz neni treba na dobijeni spechat. Je potreba zmenit mysleni a ne zavile lpet na starem zpusobu pouzivani veci. A to ani nezminuji, ze lektromobilita vam dava jedinecnou svobodu si “palivo” vyrobit takrka zadatmo treba ze solaru doma. Tohle vam ostatni paliva nemaji sanci nabidnout.

1 13
možnosti
TB

A co léto a doba dovolených?

Chce to myslet hlavou.

Ne něčím jiným.

9 0
možnosti
MB

Pravděpodobně každý s mozkem v hlavě vidí greendeal, Euro7 a další evropské pomatenosti jako evidentní útok na svobodnou osobní mobilitu. Auto už prostě nebude pro každou trapku, která udělala AŠ a umí zařadit jedničku nebo D. Mobilita bude za odměnu.

7 0
možnosti
Foto

On ani počátek benzinového motorismu nebyl snadný. Čerpací stanice nebyly a petrolej se dal pořídit jen u drogisty. A i později, to už si pamatuji, se na autovýlet do "neznáma" dal absolvovat jen se zavazadlovým prostorem plným kanystrů s benzínem.

K dnešnímu stavu, kdy je benzínka pomalu na každém rohu, se to dopracovávalo 100 let. A nebylo to zadarmo.

Ani cesta pohonné hmoty do Vaší nádrže není jen tak. Musíte nejdříve někde vytěžit ropu, dovézt ji do rafinérie a tam z ní vyrobit palivo. A myslíte, že na to není potřeba energie? A tu pak "využijete" asi z 30% v motoru. Jenže tohle nevidíte. Pro běžného motoristu to znamená strčit hadici do nádrže, načepovat a zaplatit (kartou). Co je za tím, neví.

5 15
možnosti
MB

Pane Dvořáku, jak vy to jen děláte, že pokaždé hrdě plácnete nějakou blbost?

Benzin a nafta jsou jen část produkce rafinérií. Produkty z ropy se používají ve spoustě jiných odvětví.

Co se týká elektrifikace, máte vůbec představu, jak náročné bude posílit infrastrukturu pro nabíjení BEV? Nota bene v době, kdy je jaderná energetika skoro zakázaným slovem a tolik vychvalované OZE dělají čest své přezdívce Občasné, protože dokážou velmi kvalitně rozkolísat energetickou síť.

Nebýt násilných zásahů politiků, elektromobilita by si své místo na slunci našla taky, až by technologie byly dostatečně vyzrálé a ekonomicky přístupné.

16 1
možnosti
Foto

Když v roce 2035 skončí prodej nových aut se spalovacími motory, v té době bude naštěstí v provozu ještě vysoký počet aut staršího data výroby. Dokud se budou na tato auta /od data výroby řádově 10 let/ prodávat náhradní díly a v prodeji stále budou benziny a motorová nafta, provoz "klasických" automobilů bude zachován přibližně na současné úrovni.

1 0
možnosti
MB

Problém bude v následných regulacích, které se chystají. Auta jako taková nezakážou. Ale co politikům brání napařit naprosto šílenou silniční daň nebo zakázat klasická paliva? Už nyní se mluví o nesmyslných cenách syntetických náhražek.

13 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 33,59
  • Průměrná čtenost 1287x
Slunce, moře a vítr ve vlasech. Klid, pohoda a uvolnění. Sklenka dobrého vína a společnost milých lidí. Děti a rodiče. Víc toho člověk k životu většinou nepotřebuje. A pardon, ještě zdraví.

Seznam rubrik