Diskuse
31 vteřin sobectví
Děkujeme za pochopení.
mahdi
Hmmm
Autor se dotkl věci, která mě taky zaujala. Chlapi opravdu dobře rostlí a místo ženských odporné obludky, úplně stejné je to například ve sportovní gymnastice.
moebius
a co chcete vy?
schválně jsem se na tu reklamu podíval...neškodná...docela jsem na ní ocenil, že tam nikdo nezachraňuje hladové děti v Africe a obrací pozornost k tomu, co je v našem životě to podstatné, protože to jediné můžeme změnit - k sobě samým.
Většinou se zabýváme druhými, příkladem je i tenhle blog, a přitom sami nevíme, co chceme, kým jsme, co je smyslem našeho života a celý tenhle systém nám vnucuje, že se musíme starat především o druhé, protože zabývat se sám sebe je špatné, že máme chtít něco pro druhé, protože chtít něco pro sebe je amorální a tak se všichni rádoby intelektuálové starají o hladovějící Afriku a přitom mají prázdné srdce. Co by všechny ty charity a nadace dělaly, kdyby je najednou nikdo nepotřebovat? Asi by umřeli hlady sami.
Sebastian333
Re: a co chcete vy?
Jenže to je právě ono, nejsme individua stojící každý na svém vlastním ostrově a je nás tolik, že naše konání prostě ovlivňuje ty ostatní. Některé více, některé méně. Doporučím Vám (bez ironie) film HOME od pana Besona...
Jak se k tomu postavíme bude obrazem budoucnosti. Nalézt jeden jediný všeobjímající smyl života se lidstvo pokouší od doby, kdy si člověk uvědomil svou vlastní existenci...a stále se to nedaří. Pro mne osobně může být jedním z výčtu cílů vychovat ze svého syna (a i těch ostatních dětí, které se teprve narodí) dobrého člověka. Stejně tak mohu svým vlastním chováním zachovat své touhy, naplňovat je a přitom myslet na "ty druhé"...to se nevylučuje...
pavev1
Pravdivé a smutné
Děkuji za postřeh
Spousta reklam je podobně udělaná. V dnešní reklamě je nejen propagován určitý výrobek, služba ale i prezentován určitý životní styl, postoj. To je právě to nejhorší protože to útočí podprahově a lidi to vědomě nevnímají. Většina reklam nám tak ukazuje, že kdo není výkoný, rychlý, hezký atd... je prostě mimo. Takže tímto je na většinu populace vytvářen určitý tlak být neustále dokonalý a úspěšný (mít patřičně vělké ego).
NáhodněProcházející
Re: Pravdivé a smutné
" Většina reklam nám tak ukazuje, že kdo není výkoný, rychlý, hezký atd... je prostě mimo" takhle to zde funguje tisice let. Je to dano genetickou vybavou cloveka. S tim, ze dnes jsou ti mene dokonali nechani nazivu....
mona m.
Reklama do hloubky
Pokud by se neco v televizi melo probirat do hloubky, tak prave reklama a libi se mi, jak jste to udelal Vy... Je videt, ze nejste jen nekdo, kdo vyrvavava, ze na nej reklama teda rozhodne neucinkuje, spis zkoumate, co vlastne to na vas ucinkuje! Lidi z reklamnich agentur jsou profesionalni manipulatori a kazdy krok maji pekne promysleny. A tahle reklama je jen podtrzenim jejich zamereni na cilovou skupinu...
Karel Soják
jóóóóó
nejtrapnější relamy má o2 a Aquila. a tahle je absolutně totálně nejtrapnější, hlavně to připitomněle zdvojené MILLUJJU. to se málem včera padl pod stůl, jaké jsem cítil trapno.
shrink
Líbí se mi to,
je radost natrefit na lidi, kteří se na věci dívají z jiného úhlu a jdou více do hloubky, díky. AP
Gerharddererste
Televize je k ničemu
Díky koleji a studiu na VŠ se už na ní dívám jen minimálně, občas se stojí za to podívat na zprávy a nějaký ten dokument, zbytek stojí za starou bačkoru, hlavně ty hnoje na TV NOVA
pocahontas
A to vážně
hledáte hlubší význam a morální ponaučení v televizní reklamě??? Hodně štěstí...
dwarf
Re: vážně
Hezky ukazuje skryté myšlenkové vzorce. Mně se to líbí.
- Počet článků 16
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2102x