- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... zná můj táta jako své boty! Přes 20 let dojížděl do práce z PV do OL osobákem někdy mezi 6 a půl 7 ráno, zpátky obvykle kolem půl 4. A kolikrát - hlavně v zimě - vyprávěl, jak souprava přijela bůh ví kdy, protože ji v Nezamyslicích nemohli rozmrazit... Jednou prý dokonce musel nějaký zaměstnanec jet (myslím na kole) do Bedihoště, aby měl kdo ten vlak z tama pustit dál na PV a OL...
Každopádně Vám patří za článek karma, do dalšího cestování přeji pevné nervy a odkaz na článek posílám tátovi.
P. S.: Často jezdím PV-Brno a zpět. Ty rychlíky, které pak mimochodem pokračují do/přijíždějí z Prahy a v Brně mění jenom číslo, taky nejsou žádná sláva... Ale je fakt, že jezdí relativně včas...
to zhasínání světel má svůj dobrý důvod. Pantografová jednotka totiž neumí stáhnout poyuze jeden sběrač a když přejíždí křížem vyhybky, musí oba dva stáhnout a vytáhnout je lze až po jejich přejetí. Je to nepříjemné, souhlasím, není to však vina nějakého konkrétního pracovníka ČD.
Samozřejmě máte pravdu, ale autor sám píše - "Dotázaný průvodčí krčí rameny a neví proč". Čili - snad by alespoň průvodčí měl mít tuto informaci a cestujícímu by měl umět odpovědět. Bohužel i to vypovídá cosi o úrovni ČD a (některých) jejich zaměstnanců . Volný přístup konkurence na trh železniční dopravy je prostě nutností - v tom má autor 100% pravdu...
Zlínský expres jsem jel několikrát a ve 2. třídě jsem seděl v čistém kupé pro 6 cestujících (3 proti 3), fungovala i přípojka 230V, sedadla pohodlná a polohovatelná, nemám důvod si na tento konkrétní vlak stěžovat.