- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Až banky a pojišťovny zavedou digitalizaci do celé oblasti zákaznického servisu, zatím jen digitalizují jen své interní procesy, dá se očekávat snížení počtu jejich zaměstnanců o min. 30%, jak lze pozorovat např. v USA. A tento trend se zrychlí jakmile budou ubývat starší ročníky mezi jejich klienty a dnes ještě nepostradatelné posty nahradí umělá intigence, jako se to stalo např. u pojistných matematiků AIG.
A to nepočítám, co se stane se zaměstnanci komerčních bank, až se budou digitalizovat měny.
Finanční sektor se pro dnes tam pracující stává velmi rizikovým povoláním.
Pamatujte si moji poučku: každá koruna, která nemá ekvivalentní hodnotu v nějakém hmotném či ideovém výstupu, je inflační.
Tak, to už je úplně v koncích. Milion finančníků a řemeslníka neseženeš.
Komu budou radit?
A ještě malý dodatek. Jako bývalý majitel úspěšné firmy byl si od Vás radit nenechal.A jako optimistický důachdce se Vám směju.