Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J34a87n 18R48á52ž
Až banky a pojišťovny zavedou digitalizaci do celé oblasti zákaznického servisu, zatím jen digitalizují jen své interní procesy, dá se očekávat snížení počtu jejich zaměstnanců o min. 30%, jak lze pozorovat např. v USA. A tento trend se zrychlí jakmile budou ubývat starší ročníky mezi jejich klienty a dnes ještě nepostradatelné posty nahradí umělá intigence, jako se to stalo např. u pojistných matematiků AIG.
A to nepočítám, co se stane se zaměstnanci komerčních bank, až se budou digitalizovat měny.
Finanční sektor se pro dnes tam pracující stává velmi rizikovým povoláním.

P46a24v93e12l 45D77v96o77ř33á95k
Pamatujte si moji poučku: každá koruna, která nemá ekvivalentní hodnotu v nějakém hmotném či ideovém výstupu, je inflační.
Z29d12e87n66ě36k 95J51i10r71o69u37š48e47k
Tak, to už je úplně v koncích. Milion finančníků a řemeslníka neseženeš.
Komu budou radit?
Z44d68e81n92ě90k 72J86i89r17o89u17š59e20k
A ještě malý dodatek. Jako bývalý majitel úspěšné firmy byl si od Vás radit nenechal.A jako optimistický důachdce se Vám směju.
- Počet článků 12
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 354x