- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... tak si najděte práci...
... nebo podle vás co je v reklamě, to je pravda? ... to si každá ženská tahá do divadla v kabelce tříkilovku pracího prášku?
před těmi 20 lety to byla textilka. Kdybych to byl věděl, tak bych tam nechodil.
viděl jsem teď reklamu,ve které má auto poruchu a rozjede se hned jak si ten řidič vezme půjčku od pro.....ntu.
směšné,blbé
Já si také žádnou z těch reklam nedokážu vybavit, a to se na rozdíl od autorky na televizi občas dívám. Zajímavé.
Svět konzumu nás pohltil a už ani to, že ty věci máme a používáme nás neuspokojí, protože bychom mohli mít lepší a novější, barevnější a pevnější hovínka kam jen oko pohlédne. To ale není chudoba. To je globální obžerství.
argumentujete tím, co lidem tlačí do hlavy reklama.
-
Normální lidi, kteří jsou na reklamy zvyklí, si dobře uvědomují, že svět reklam není reálný. Adámkovi nenechávají zaschnout špínu jen proto, aby vynikl mycí prostředek. Češi nevozí do Chorvatska Poděbradku a Karel Gott není prezidentem České republiky.
Před "plyšem" nebylo tolik lákadel. A bylo normální - nemám na to, tak si to nekoupím. Nechali jsme se zblbnout reklamou, že tohle a tohle potřebujeme a politiky, že každý bude po revoluci milionář. Na začátku 90. let jsem se posmíval reklamě, kde se chlap s ženskou prali o balenou vodu. A dnes je to skoro realita :-(. Cílem té reklamy je - půjčte si peníze, užívejte si a splátky nějak dopadnou. A když se podíváme na Řecko, tak to vychází. Nakonec jim ty dluhy budou muset asi odpustit, aby aspoň něco dostali.
Na druhou stranu - uznávám, že je spousta lidí, kteří s penězi tak tak vyjdou. O to víc musí počítat a nechovat se jako náš stát.