- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za ministrování podezřele předčasně odejitého Marcela Chládka měl každý školák dostat zdarma tablet. Nikdo jej nedostal. Za Kateřiny Valachové /oba ČSSD/ se řešila inkluze a přitom vůbec nevadilo, že češtinář s pajdákem neuměl vyslovit "ř" a nebo ráčkoval či dokonce koktal - a skutečnost, že i přes působení speciálních pedagogů existují dodnes tisíce žáků, kteří neumí číst a psát, nikomu nevadí, protože české školství momentálně řeší obědy zdarma. Na nic víc totiž čas nemá, protože ja jest známo - den má pouze 24 hodin.
....... nemáte sa kemu omlouvat,- úplně blbé, bez "pardonu" vystihuje pravý stav věci!
Tak já měl v letech 1960-1964 na tehdejším "gymnáziu" (SVVŠ) na "technické kreslení" neučitele - inženýra z projekce vysočanské Technometry a byl vynikající.
Existuje něco obdobného i u sousedů (Německo, Rakousko, Skandinávie)? Pokud vím, nikde nejsou učitelé vzhledem k tamější úrovni nějak extra finančně honorováni.
Hlavní problém je v Kocourkovském řešení. Před 5 lety musela mít zdravotní sestra VŠ vzdělání - jak to dopadlo víme. Spousta policistů si dodělávala VŠ - dnes myslím tyto kvalifikačné požadavky buď padly, nebo jsou zmírněné. Spousta učitelů ze školství musela odejít, protože nesplňovali kvalifikační předpoklady - neměli pajdu (a ani to neměli při zaměstnání kde dostudovat, po padesátiletých ženských třeba chtěli stojku, apod.) a nyní opět zcela obráceně. Je problém s atestacemi lékařů z Ukrajiny - zda a jak mohou sloužit - náš atestační systém je strašně složitý. Atd. atd.