Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

Já když poslouchám a čtu ty stratégy školství a vzdělávání, že musíme připravit "pružné" lidi, bez specializace, tak mě přepadají mrákoty. Nikdo neumí nic pořádně a všichni budou umět všechno :-) . Uhýbá se v matematice, přírodních vědách, naopak okecávací předměty (všichni budou menežéři), všelijaké strategie, bla, bla, bla mají zelenou. A nový ministr řekne, že žáci toho nemusí umět hodně, ale musí to umět prodat prezentací, jako v USA :-)... Tam je naprostý rozvrat znalostí, vůle, stejně v Anglii, po školách se nám potulují psychologové, speciální pedagogové, přesto problémy rostou,...rodiče drbou učitele, učitelé uhýbají a nechávají sítem procházet lemply. ...ono se to pozná za 15 a více let----

0 0
možnosti
PV

Výbornej článek, ale musíme od odstavit ty teoretiky Kartouse, lenochy Plagy apd.! A nebát se vrchnosti. Tady za ten článek palec nahoru!!!

0 0
možnosti
Foto

R^ Budoucnost přece tvoříme my (a Pánbůh). Nikdo neví, jaká bude. jak se pro ni tedy můžeme učit?

Můžeme se leda z minulosti poučit o chybách, kterých bychom se měli v budoucnosti vyvarovat.

0 0
možnosti
JN
ZJ

Vnučka ví, který čudlík zmáčnout. Já znám fyzikální zákony.

Kamádovi (ročník 1945) přišel vysvětlit vnuk, že byl vždy zbabělec, protože nepodepsal Chartu.

Jako pedegog v.v. se Vám klaním

1 0
možnosti
Foto

A do padesátek vnouček nezašťoural? Být dědem, posadím ho na klín a vezmu to pěkně od Jaltské konference.

0 0
možnosti
LV