- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Promiňte, ale v mém případně rozhodně nemám problém s tím, že by bylo něco zavřeno nebo něco nemohl dělat.
Zásadní, a nepřekonatelný, problém mám s tím, že jsou zavřeny školy a zájmové kroužky, že mé děti jsou izolovány od svých vrstevníků a učeny na dálku. To je něco, co je velmi poznamená společensky (a výuka na dálku naši prvňačku i v dovednosti a adaptaci na systém). To je opatření, které by se v žádném případě na dětech provozovat nemělo! Z toho jsem velmi deprimovaný.
A v druhé řadě z toho, co ta hromada často neopodstatněných opatření (většina jsou jen hokus pokus) provede s ekonomikou a společností, co vše zdědí naše děti a horko těžko budou dávat do pořádku.
"děti jsou izolovány od svých vrstevníků a učeny na dálku. To je něco, co je velmi poznamená společensky..."
Já bych to neviděl tak černě. Nakonec taky se stačí podívat do minulosti, kdy děti z nějakých horských samot v zimě (nebo v době sezónních prací) přerušily kontakt s vrstevníky na dlouhý čas...A dnes, v době internetu - nemyslím, že by to zanechalo na vývoji nějakou výraznější stopu
V době sezonních prací... to jako před třemi sty lety? Protože před sto lety byla škola povinná i v období "sezonních prací".
A dětí z horských samot zas tak moc nebylo... a do školy musely stejně. I v zimě, pokud nezapadaly sněhem.
Zkuste jiný příklad, novější.
Že škola byla povinná ovšem neznamenalo, že se tento předpis také striktně dodržoval. A i při školní docházce (hlavně ti starší) potomci často museli velmi vypomáhat s domácími pracemi, takže kontakt s vrstevníky zas nebyl kdovíjaký (natož nějaké kroužky...). Tím nechci dnešní situaci zlehčovat, ale také bych z toho nedělal tragédii.
Petře to máte pravdu, budou velké následky jak na dětech, tak na ekonomice