Diskuse
Zelených nesmyslů přibývá...
Děkujeme za pochopení.
H79a18n48a 86P58a10c57u58l98o65v16á
SPALOVACÍ MOTORY V NAŠICH AUTECH CHCEME
My, níže podepsaní občané České republiky prostřednictvím této petice dle zákona č. 85/1990 Sb. o právu petičním, odmítáme ekologický fanatismus a jsme přesvědčeni, že výroba i prodej automobilů se spalovacím motorem musí být zachována. Zároveň vyzýváme podpisem této petice Parlament ČR i Vládu ČR, aby aktivně odmítly záměry představitelů Evropské unie, kteří chtějí v rámci nebezpečného "Zeleného údělu" klasická auta se spalovacím motorem v budoucnu zakázat :
https://www.petice.com/spalovaci_motory_v_nasich_autech_chceme
P22a83v64e85l 39D65v61o39ř48á38k
Jenže v Paříži Vás do některých částí se smraďochem stejně nepustí, petice nepetice.
To já asi vypíšu petici, že chceme topit rašelinou!
J75i90ř88í 44K84i75n90d74l
Věc je, že za změnu klimatu nemůže jen uhlí. A třetí, že změnu klimatu nikdy nemáme šanci zastavit. Stejně jako se střídá den a noc, nebo čtyři roční období, měnilo se a mění na Zemi i klima. Když v Čechách vznikalo z přesliček uhlí, bylo zde o několik stupňů tepleji s daleko více CO2 než dnes. Když u nás chodili mamuti, byly zimy delší. To žádné odhlasované zákony a výzvy nezmění. Nejsou žádná experimentální data, která by podpořila hypotézu, že zvýšení množství oxidu uhličitého a jiných skleníkových plynů způsobuje nebo může působit katastrofální změny v globálních teplotách nebo počasí. Naopak, během dvaceti let, kdy byla největší koncentrace oxidu uhličitého, atmosférická teplota klesala. Také se nemusíme obávat žádných kalamit v prostředí, dokonce i pokud současný dlouhodobý trend oteplování bude pokračovat. Země byla mnohem teplejší během uplynulých 3000 let, bez katastrofických následků.
P84a72v61e22l 64D65v86o47ř79á29k
dobách Sherloka Holmese se v Londýně topilo rašelinou, takže tam byly pověstné mlhy. Pak někdo z modrých vládců rašelinu zakázal, a hle, mlhy byly pryč.
O42d28s70t52r57a62n38ě27n32ý 65U61ž37i14v26a59t51e72l
M34a65r83t62i93n 24K95o97m91a34r27e11k
Zelených kravin přibývá, valem. Ono taky z brusele nic kloudného vylézt nemůže.
V95o51k11o57u56n 57V69l72a42d27i38m45i28r
Pivo, pralinky, pommes friteswaffle, spekulatius a dalsi. O tech jste v zivote neslysel?
T48o36m64á56š 67D45v62o22ř91á62k
Už v diskusi pod Vaším minulým článkem jsme k syntetickým palivům zmínil několik "háčků", které ani dnes ve Vašem článku nezazněly.
1. Syntetická paliva jsou mimořádně drahá. Porsche chce v roce 2022 začít vyrábět za 10 USD za litr a dostat se na cenu 2 USD za litr v roce 2026 nebo 2027. Takže pokud máme problém "nucením" elektromobilů, které jsou řekněme 2x dražší než srovnatelný spalovák, tak logicky ještě mnohem větší problém nastane s "nucením" syntetických paliv, která budou před zdaněním stát 7x tolik, co fosilní benzín po zdanění.
2. Výroba syntetických paliv je mimořádně energeticky náročná. Podle údajů zastánců syntetických paliv jsme se dopočítali k minimálně 6násobné spotřebě primární energie. Pokud máme problém s dostatkem elektřiny pro bateriová auta, kde jí vezmeme 6x tolik na syntetická paliva?
3. V minulé diskusi jsem napsal, že se dřív začne prodávat elektromobil s dojezdem 1000 km než syntetické palivo za 1 euro. Jestli to bude ten grafenový čínský zázrak nevím, spíš ne. Číňani udávají tradičně dojezd podle NEDC, takže těch 1000 km dojezdu bude v lepším případě na papíře, v horším případě podvod. Uvidíme za měsíc. Zázračných baterií už bylo... a dokonce i v ČR už máme jednu takovou továrnu postavenou a zatím se tam tedy žádný zázrak jaksi nekoná. V tomto světle je tedy nejlepší nechat na každém investorovi, ať se sám rozhodne, v jakém převratném projektu chce svoje peníze rozmnožit (a nebo utopit).
4. Pokud budete CO2 pro syntetická zachytávat z průmyslových procesů, tak sice ušetříte oproti zachytávání z atmosféry, ale zároveň pak nemůžete tvrdit, že vyrábíte CO2 neutrální palivo. Takto vyrábíte palivo z fosilního CO2, který jen jednou a za obrovských energetických nákladů zrecyklujete. Takže bez zachytávání z atmosféry máte jen dočasný produkt, který se dříve nebo později ocitne pod stejnou palbou jako ty nebohé plynové kotle.
M80i94c65h48a14l 74S53e65d38m21í26k
Tak. Vyrábět palivo z CO2 vzniklého spálením paliva poněkud zavání perpetuem mobile.
J35i23ř59í 78K56u67b88í77č40e16k
Kdyby někdo v roce 2019 navrhl na 40 dní uzavřít víceméně všechny podnikatelské provozovny a výrobu ve Škodovce, dozvěděl by se od věčných ekonomických skuhralů, jak strašlivé škody na dobu neurčitou by to údajně způsobilo. Přišel rok 2020, k zavření došlo a co se stalo? NIC. Je 2021, ekonomika jede dál.
Teď sice Škodovka zase nevyrábí, ale to je něco jiného, protože teď nejsou čipy, na čemž se zásadně podepsalo omezení výroby největší čipové megatovárny na světě, protože na tchajwanu v důsledku globálního oteplování přišla o vodu na chlazení.
A pak přijde pan Vágner a napíše, jak je třeba chránit průmysl, protože zelených nesmyslů přibývá.
M48a44r55t86i40n 51K33o88m63a87r14e88k
Čipy nejsou proto, že v hlavním výrobním závodě v Malaysii mají loc-down. Tak tu nelži o vodě a chlazení.