Diskuse
Zelených nesmyslů přibývá...
Děkujeme za pochopení.
H19a60n18a 13P13a55c42u43l85o52v70á
SPALOVACÍ MOTORY V NAŠICH AUTECH CHCEME
My, níže podepsaní občané České republiky prostřednictvím této petice dle zákona č. 85/1990 Sb. o právu petičním, odmítáme ekologický fanatismus a jsme přesvědčeni, že výroba i prodej automobilů se spalovacím motorem musí být zachována. Zároveň vyzýváme podpisem této petice Parlament ČR i Vládu ČR, aby aktivně odmítly záměry představitelů Evropské unie, kteří chtějí v rámci nebezpečného "Zeleného údělu" klasická auta se spalovacím motorem v budoucnu zakázat :
https://www.petice.com/spalovaci_motory_v_nasich_autech_chceme
P92a20v90e85l 18D67v88o89ř89á68k
Jenže v Paříži Vás do některých částí se smraďochem stejně nepustí, petice nepetice.
To já asi vypíšu petici, že chceme topit rašelinou!
J98i37ř45í 46K23i95n20d28l
Věc je, že za změnu klimatu nemůže jen uhlí. A třetí, že změnu klimatu nikdy nemáme šanci zastavit. Stejně jako se střídá den a noc, nebo čtyři roční období, měnilo se a mění na Zemi i klima. Když v Čechách vznikalo z přesliček uhlí, bylo zde o několik stupňů tepleji s daleko více CO2 než dnes. Když u nás chodili mamuti, byly zimy delší. To žádné odhlasované zákony a výzvy nezmění. Nejsou žádná experimentální data, která by podpořila hypotézu, že zvýšení množství oxidu uhličitého a jiných skleníkových plynů způsobuje nebo může působit katastrofální změny v globálních teplotách nebo počasí. Naopak, během dvaceti let, kdy byla největší koncentrace oxidu uhličitého, atmosférická teplota klesala. Také se nemusíme obávat žádných kalamit v prostředí, dokonce i pokud současný dlouhodobý trend oteplování bude pokračovat. Země byla mnohem teplejší během uplynulých 3000 let, bez katastrofických následků.
P31a51v47e21l 33D11v82o86ř48á12k
dobách Sherloka Holmese se v Londýně topilo rašelinou, takže tam byly pověstné mlhy. Pak někdo z modrých vládců rašelinu zakázal, a hle, mlhy byly pryč.
O38d46s26t75r48a84n48ě97n77ý 89U29ž20i61v80a67t66e41l
M46a33r66t31i29n 54K98o66m83a34r80e50k
Zelených kravin přibývá, valem. Ono taky z brusele nic kloudného vylézt nemůže.
V86o57k32o23u13n 98V98l29a47d57i34m78i32r
Pivo, pralinky, pommes friteswaffle, spekulatius a dalsi. O tech jste v zivote neslysel?
T72o57m90á23š 49D12v29o81ř70á94k
Už v diskusi pod Vaším minulým článkem jsme k syntetickým palivům zmínil několik "háčků", které ani dnes ve Vašem článku nezazněly.
1. Syntetická paliva jsou mimořádně drahá. Porsche chce v roce 2022 začít vyrábět za 10 USD za litr a dostat se na cenu 2 USD za litr v roce 2026 nebo 2027. Takže pokud máme problém "nucením" elektromobilů, které jsou řekněme 2x dražší než srovnatelný spalovák, tak logicky ještě mnohem větší problém nastane s "nucením" syntetických paliv, která budou před zdaněním stát 7x tolik, co fosilní benzín po zdanění.
2. Výroba syntetických paliv je mimořádně energeticky náročná. Podle údajů zastánců syntetických paliv jsme se dopočítali k minimálně 6násobné spotřebě primární energie. Pokud máme problém s dostatkem elektřiny pro bateriová auta, kde jí vezmeme 6x tolik na syntetická paliva?
3. V minulé diskusi jsem napsal, že se dřív začne prodávat elektromobil s dojezdem 1000 km než syntetické palivo za 1 euro. Jestli to bude ten grafenový čínský zázrak nevím, spíš ne. Číňani udávají tradičně dojezd podle NEDC, takže těch 1000 km dojezdu bude v lepším případě na papíře, v horším případě podvod. Uvidíme za měsíc. Zázračných baterií už bylo... a dokonce i v ČR už máme jednu takovou továrnu postavenou a zatím se tam tedy žádný zázrak jaksi nekoná. V tomto světle je tedy nejlepší nechat na každém investorovi, ať se sám rozhodne, v jakém převratném projektu chce svoje peníze rozmnožit (a nebo utopit).
4. Pokud budete CO2 pro syntetická zachytávat z průmyslových procesů, tak sice ušetříte oproti zachytávání z atmosféry, ale zároveň pak nemůžete tvrdit, že vyrábíte CO2 neutrální palivo. Takto vyrábíte palivo z fosilního CO2, který jen jednou a za obrovských energetických nákladů zrecyklujete. Takže bez zachytávání z atmosféry máte jen dočasný produkt, který se dříve nebo později ocitne pod stejnou palbou jako ty nebohé plynové kotle.
M23i27c73h18a90l 26S19e63d60m67í57k
Tak. Vyrábět palivo z CO2 vzniklého spálením paliva poněkud zavání perpetuem mobile.
J90i42ř96í 96K58u81b67í46č93e88k
Kdyby někdo v roce 2019 navrhl na 40 dní uzavřít víceméně všechny podnikatelské provozovny a výrobu ve Škodovce, dozvěděl by se od věčných ekonomických skuhralů, jak strašlivé škody na dobu neurčitou by to údajně způsobilo. Přišel rok 2020, k zavření došlo a co se stalo? NIC. Je 2021, ekonomika jede dál.
Teď sice Škodovka zase nevyrábí, ale to je něco jiného, protože teď nejsou čipy, na čemž se zásadně podepsalo omezení výroby největší čipové megatovárny na světě, protože na tchajwanu v důsledku globálního oteplování přišla o vodu na chlazení.
A pak přijde pan Vágner a napíše, jak je třeba chránit průmysl, protože zelených nesmyslů přibývá.
M87a98r55t96i18n 52K44o31m60a67r25e61k
Čipy nejsou proto, že v hlavním výrobním závodě v Malaysii mají loc-down. Tak tu nelži o vodě a chlazení.