Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výborný článek.

Kdo si potřebuje osvěžit, jak funguje palivový článek, zde je odkaz:

https://elektro.tzb-info.cz/elektromotory-pohony-a...

1 0
možnosti
VO

V23í66t 65O35ž59a90n64a

1. 2. 2024 15:24

Je to vyhazování energie z oken. Ta účinnost je hrozná.

1 2
možnosti
VO

V97í10t 32O93ž84a42n13a

1. 2. 2024 15:23

FCEV nemá proti BEV žádnou šanci. A o spalování vodíku v pístovém motoru ani nemluvím, to je blbost na entou.

0 0
možnosti
Foto

Výrobci e-paliv začínají působit ve Spojených státech a v australské Tasmánii, kde se bude ročně vyrábět zhruba 100 milionů litrů uhlíkově neutrálního syntetického paliva. „V Texasu posouváme e-paliva na další úroveň komerčního měřítka a nyní máme povolení postavit největší zařízení na e-paliva na světě, abychom mohli ročně produkovat přibližně 200 milionů galonů (750 milionů litrů) e-paliva, což je ekvivalent dekarbonizace více než 400 000 aut na dnešních silnicích,“ řekla Meg Gentle, výkonná ředitelka představenstva HIF Global. Toto množství e-paliva, jehož výroba se podle společnosti očekává do roku 2027, by vyžadovalo přibližně 300 000 tun zeleného vodíku ročně v kombinaci s přibližně dvěma miliony tun tzv. recyklovaného oxidu uhličitého v procesu syntézy, která vyprodukuje přibližně 1,4 milionu tun metanolu. Tento metanol lze buď přímo prodávat pro použití v chemickém průmyslu nebo jako palivo pro lodní dopravu, nebo jej lze dále rafinovat na 750 milionů litrů e-benzínu.

https://www.hydrogeninsight.com/innovation/hif-glo...

1 0
možnosti
  • Počet článků 433
  • Celková karma 12,90
  • Průměrná čtenost 2227x
příležitostný publicista