Diskuse
Vodík - revoluce za dveřmi
Děkujeme za pochopení.
M84i36l95a36n 18Š12ť93a39s47t94n27ý
Výborný článek.
Kdo si potřebuje osvěžit, jak funguje palivový článek, zde je odkaz:
https://elektro.tzb-info.cz/elektromotory-pohony-a-stroje/16987-jak-funguji-palivove-clanky
V71í95t 15O58ž93a54n15a
Je to vyhazování energie z oken. Ta účinnost je hrozná.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/082014/270820145EE74122BF22B8F0BDFF45BE76B077F7.jpg)
K42a97r12e25l 10W66á93g60n73e78r
Svůj motor na vodík představil také FORD. K nahlédnutí zde :
V16í28t 34O59ž92a61n68a
FCEV nemá proti BEV žádnou šanci. A o spalování vodíku v pístovém motoru ani nemluvím, to je blbost na entou.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/082014/270820145EE74122BF22B8F0BDFF45BE76B077F7.jpg)
K13a54r64e21l 29W55á18g56n57e44r
Výrobci e-paliv začínají působit ve Spojených státech a v australské Tasmánii, kde se bude ročně vyrábět zhruba 100 milionů litrů uhlíkově neutrálního syntetického paliva. „V Texasu posouváme e-paliva na další úroveň komerčního měřítka a nyní máme povolení postavit největší zařízení na e-paliva na světě, abychom mohli ročně produkovat přibližně 200 milionů galonů (750 milionů litrů) e-paliva, což je ekvivalent dekarbonizace více než 400 000 aut na dnešních silnicích,“ řekla Meg Gentle, výkonná ředitelka představenstva HIF Global. Toto množství e-paliva, jehož výroba se podle společnosti očekává do roku 2027, by vyžadovalo přibližně 300 000 tun zeleného vodíku ročně v kombinaci s přibližně dvěma miliony tun tzv. recyklovaného oxidu uhličitého v procesu syntézy, která vyprodukuje přibližně 1,4 milionu tun metanolu. Tento metanol lze buď přímo prodávat pro použití v chemickém průmyslu nebo jako palivo pro lodní dopravu, nebo jej lze dále rafinovat na 750 milionů litrů e-benzínu.