Diskuse
Vodík - revoluce za dveřmi
Děkujeme za pochopení.
M37i12l15a87n 24Š48ť96a26s43t88n41ý
Výborný článek.
Kdo si potřebuje osvěžit, jak funguje palivový článek, zde je odkaz:
V23í66t 65O35ž59a90n64a
Je to vyhazování energie z oken. Ta účinnost je hrozná.

K60a79r38e16l 38W22á23g24n68e81r
Svůj motor na vodík představil také FORD. K nahlédnutí zde :
V97í10t 32O93ž84a42n13a
FCEV nemá proti BEV žádnou šanci. A o spalování vodíku v pístovém motoru ani nemluvím, to je blbost na entou.

K57a48r32e21l 18W93á36g48n78e56r
Výrobci e-paliv začínají působit ve Spojených státech a v australské Tasmánii, kde se bude ročně vyrábět zhruba 100 milionů litrů uhlíkově neutrálního syntetického paliva. „V Texasu posouváme e-paliva na další úroveň komerčního měřítka a nyní máme povolení postavit největší zařízení na e-paliva na světě, abychom mohli ročně produkovat přibližně 200 milionů galonů (750 milionů litrů) e-paliva, což je ekvivalent dekarbonizace více než 400 000 aut na dnešních silnicích,“ řekla Meg Gentle, výkonná ředitelka představenstva HIF Global. Toto množství e-paliva, jehož výroba se podle společnosti očekává do roku 2027, by vyžadovalo přibližně 300 000 tun zeleného vodíku ročně v kombinaci s přibližně dvěma miliony tun tzv. recyklovaného oxidu uhličitého v procesu syntézy, která vyprodukuje přibližně 1,4 milionu tun metanolu. Tento metanol lze buď přímo prodávat pro použití v chemickém průmyslu nebo jako palivo pro lodní dopravu, nebo jej lze dále rafinovat na 750 milionů litrů e-benzínu.