Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Foto

Není pochyb o tom, že naprostá většina z vyvíjených létajících aut se sériové výroby nedočká. Spousta z nich skončí v testovací fázi, další to nejspíš nedotáhnou ani tam. Jen pro srovnání: v roce 1908 se na výrobu aut vrhlo plných 253 firem, v roce 1929 jich bylo už jen 44. Podobný vývoj se dá očekávat i u výrobců létajících aut. A bude mít nejspíš daleko rychlejší a dramatičtější průběh, neboť počet těch, kteří uspějí, bude každopádně mnohem menší. Jednoduše i proto, že na rozdíl od výrobců aut z počátku 20. století ti dnešní, kteří se chystají na trh uvést létající automobil, jsou limitováni celou řadou předpisů a regulí, emisních a dalších omezení, o nichž se lidem před 100 lety ani nezdálo.

1 0
možnosti
Foto

Myšlenka to není vskutku nová. Při masovém rozšíření by však byla celá řada problémů. Od řízení letového provozu až po rentabilitu

0 0
možnosti
Foto

A zdalipak jste si přečetl tu stať, na kterou je pod článkem odkaz = Klíčové výhody a obavy z budoucího používání létajících aut

1 0
možnosti

Zajímavé. Díky za to, že jste nám to předal jako na podnose.

2 0
možnosti
Foto

Když měl létající auto Fantomas, proč by nemohl mít létající škodovku Enyaq jako první Volkswagen

0 0
možnosti
HP

Létající Volkswagen i létající Škodovka jsou v nedohlednu. To dříve začnou létat zaměstnanci z jejich fabrik jakmile klesne odbyt elektromobilů pod únosnou míru...

2 0
možnosti
  • Počet článků 434
  • Celková karma 12,77
  • Průměrná čtenost 2222x
příležitostný publicista