Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.

Využijte nejrychlejší přístup do diskuse pomocí přihlášení přes Bankovní identitu.

Přihlásit / Registrovat

Foto

Není pochyb o tom, že naprostá většina z vyvíjených létajících aut se sériové výroby nedočká. Spousta z nich skončí v testovací fázi, další to nejspíš nedotáhnou ani tam. Jen pro srovnání: v roce 1908 se na výrobu aut vrhlo plných 253 firem, v roce 1929 jich bylo už jen 44. Podobný vývoj se dá očekávat i u výrobců létajících aut. A bude mít nejspíš daleko rychlejší a dramatičtější průběh, neboť počet těch, kteří uspějí, bude každopádně mnohem menší. Jednoduše i proto, že na rozdíl od výrobců aut z počátku 20. století ti dnešní, kteří se chystají na trh uvést létající automobil, jsou limitováni celou řadou předpisů a regulí, emisních a dalších omezení, o nichž se lidem před 100 lety ani nezdálo.

Foto

Myšlenka to není vskutku nová. Při masovém rozšíření by však byla celá řada problémů. Od řízení letového provozu až po rentabilitu

Foto

A zdalipak jste si přečetl tu stať, na kterou je pod článkem odkaz = Klíčové výhody a obavy z budoucího používání létajících aut

Foto

Když měl létající auto Fantomas, proč by nemohl mít létající škodovku Enyaq jako první Volkswagen

HP

Létající Volkswagen i létající Škodovka jsou v nedohlednu. To dříve začnou létat zaměstnanci z jejich fabrik jakmile klesne odbyt elektromobilů pod únosnou míru...

  • Počet článků 407
  • Celková karma 12,88
  • Průměrná čtenost 2327x
příležitostný publicista