Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

petrph

26. 7. 2012 8:57
je to dobře, nebo to není dobře?Toje otázka

Protože,jestli maturitní zkoušky budou jednoúrovňové,tak požadavek na povinnou matematiku bude znamenat, že budou muset být ty testy lehčí,aby je tedy všichni i průměrní maturanti zvládli.Naopak, pokud by se nechala ta matematika výběrová (ale byla třeba podmínkou či výhodou při přihlášení na VŠ matematického či technického směru) ,tak může být i složitější,úměrná nadaným matematikům.

A pak je tu ještě ta varianta brod,navržená ve zmíněném "Stanovisku":"Společná část maturitní zkoušky má obsahovat přiměřené množství úloh rozdílné náročnosti.což  umožní ověření minimálních požadavků pro úspěšně absolvování maturitní

zkoušky a současně rozliší vynikající, průměrné a slabší studenty.Takto podané to znamená, že "na jedničku maturitu složí pár nadaných matematických talentů,zatímco všichni ostatní,při zapojení všech vědomostí ze školy a  svých schopností,budou bojovat o trojku,čtyřku.Z hlediska pedagogiky i psychologie naprostý nesmysl...

To jen,že jednoduchá řešení neexistují

0 0
možnosti
PK

Paeris Kiran

26. 7. 2012 18:24
Re: je to dobře, nebo to není dobře?Toje otázka

A co alternativní možnost- že by si student mohl vybrat téměř libovolnou kombinaci předmětů s tím že z každého by maturita byla "samostatná". To jest kdyby propadl z 1 předmětu byl by maturant v ostatních?

A kdo to chce použít jako "příjímačky" ať si vyžádá ať student z daného předmětu maturuje. (Což je stejně k smíchu když na většinu technik stejně přijímačky nejsou protože fakulty mají problém naplnit kapacity)

0 0
možnosti