- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Problém EU klimatických cílů spočívá v tom, že jde o činnost, kdy se snažíme ovlivnit děje, kterým nerozumíme, pomocí prostředků, které aktuálně nemáme k dispozici. Je to plán který stojí na vodě a přáních svých autorů. Nikdo ve skutečnosti neví, jestli náhodou místo elektromobilů neměla být pozornost věnována hydroponii a technologiím budování hrází. Jenže řada lidí tomu uvěřila jako jediné správné cestě a tak kdo je proti elektromobilitě, podporuje zkázu světa, šíří rakovinu a vůbec šlape po světlých zítřcích.
Jen obecně - tlak na omezení spalovacích motorů je krom jiného snahou omezit závislost na dodávkách ropy od dodavatelů, kteří z toho financují teroristy nebo teroristické režimy. A kteří, jako např. Rusko, používají dodávky jako nástroj k ovládnutí odběratele.
Také obecně.
Vytvoření závislosti na Číně - což vyvolává tlak na elektromobilitu - je nějaká výhra?
Tomu se obvykle říká z deště pod okap.
Když oponenty nazýváte zelenými šarlatány, jinými slovy odmítáte se s nimi vůbec bavit jako s partnery k diskuzi, tak nemáte, pane autore, nárok na to, stěžovat si, jak někde nazvali oni vás. To můžou udělat účastníci té diskuze.
Problém je kdo začal d urážením a používá argumenty šarlatán😊.