Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kdo chatuje nepracuje

24. 4. 2011 14:15
kreativitu netřeba studovat

Hle, jak někteří nevzdělaní Romové dokážou kreativně využít možnosti, které jim nová doba dává! A hle, jak někteří techničtí inženýři a matematici bloumají po úřadech práce, nezaměstnatelní a ve svých vědomostech a schopnostech naprosto nepochopitelní pro 20-30 tileté personalisty, kteří o skutečném uplatnění se v životě vědí jedno velké kulové ;-D

0 0
možnosti
DD

ducks_quack

24. 4. 2011 11:55
Článek postrádá jakoukoliv kreativitu

Takové nekreativní zviditelňování svého oboru podnikání musí odradit každého soudného jedince. Zoufalci ale taky dobře platí, že?

0 0
možnosti
IX

IfčaX

24. 4. 2011 12:17
Re: Článek postrádá jakoukoliv kreativitu

R^

0 0
možnosti
F

ftdolton

24. 4. 2011 11:44
Hmmm,

Vy jste také jedna z těch "lehkoživek", co mrzačí tenhle svět pro pár fufníků.

0 0
možnosti
JP

jeste asocialnejsi grupa

24. 4. 2011 16:11
Re: Hmmm,

pro par fufniku klidne zmzacim nejenom tenhle svet, ale i prilehlou galaxii R^

0 0
možnosti
C

certik_bertik

24. 4. 2011 10:43
hmm

ve škole nám přednášeli co je to triz, nebo metoda open university of Israel, nebo kaizen jen bych rád věděl která společnost se tímhle opravdu řídí

0 0
možnosti

Tramp_007

24. 4. 2011 10:38
Ve skutečnosti

jsou ty kydy o kreativitě nesmysl. Jde o to sehnat dobře vypadající papír z nějakýho připitomělejma personalistama uznávaného "institutu". JInak samozřejmě můžete být stejně pitomý jako před kursem.

0 0
možnosti
C

certik_bertik

24. 4. 2011 10:32
to

tedy nevím, co mám zkušenosti, tak naopak kreativita je velmi nevítaná, navíc pro ČR je zbytečná a nežádoucí, protože v ČR se montuje podle dispozic co dostane jinde. Kdyby zákazník ze západu slyšel, tak tuhle věc jsme pro Vás vyrobili novou nekonvenční metodou, kterou vymyslel nějaký student Lojza tak by zákazník řekl že to od vás nepřevezmou.

0 0
možnosti
DT

tanker d

24. 4. 2011 10:26
no nezlobte se na mne,

ale to je to nejujetější, co jsem na idnesu za poslední dobu četla. já vám snad za to dám i tu karmu, čistě za kreativitu.

silně to připomíná takové ty ženské časopisy se zaručeným jednoduchým návodem, jak zhubnout. :-)

0 0
možnosti
MB

MacX

24. 4. 2011 10:33
Re: no nezlobte se na mne,

Sranda je, že tento "ujetý" pán je poměrně významný lektor manažerského vzdělávání. Znám jej osobně z firmy Edconsia (dnes Everesta), pro kterou přednáší.

Živě si představuju ty skupiny manažerů, jak bez dechu poslouchají jeho poněkud přihlouplé kydy. Svůj ke svému, oni to taky žádní lumeni nejsou.

0 0
možnosti
KK

Za pět minut dvanáct

24. 4. 2011 9:42
kdo to vůbec učí

Kde se kreativitě naučili přednášející na MFA?

Kdo to vůbec vyučuje? Jsou to praktici, profesoři, doktorandi, umělci, šílenci...?

Jak poznáte dobrého vyučujícího a dobrý kurz?

0 0
možnosti
ZK

SID09

24. 4. 2011 15:46
Re: kdo to vůbec učí

Velmi jednoduše to poznáte - nic takového neexistuje.

Obchodníci s deštěm hledají další hejly, kteří by jim mohli zaplatit životní nadstandard. !!;-D

0 0
možnosti

oldiess

24. 4. 2011 9:40
Na druhé straně i matematika je důležitá

Bez ní byste těžko spočítal, že kreativita dotyčného stoupla přesně o 710%;-D Ale jinak pochvala, Vámi zvolené příklady jsou mnohem sugestivnější, než třeba v reklamách na kosmodisk;-D

0 0
možnosti
PK

repanak

24. 4. 2011 9:37
Nehodnotím nakolik

je Váš článek reklamou na "vystudování" kreativity. Také význam kreativity nepopírám, naopak. Ale kreativita je talent, který musíte mít v sobě a má ho jen malé procento lidí. Jako se stát špičkovým umělcem. Za kreativitu moc nepovažuji projekt - prodej čaje, kde na mne kouká pijící Lukáš Bauer a doporučuje ho.

0 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2815x
Vedoucí lektor kurzu rozvoje kreativity a inovací MBC.

Ředitel vzdělávací společnosti Talent Innovation s.r.o. Externí vysdokoškolský učitel managementu v PsÚ MU v Brně a inovačního managementu VŠE.

www.karelcerveny.org.   Linkedin.

www.mbc.name

Seznam rubrik