Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Euronymos

10. 2. 2010 14:26
Co dodat

Kdyby hloupost nadnášela, tak má ČR po eurokomisařovi dalšího kosmonauta.R^

0 0
možnosti
RP

hisaak

7. 2. 2010 21:24
Vraceni do 14 dnu?

Na to mate pravo jen tehdy, pokud byla koupe realizovana mimo prodejnu (internet, vylet duchodcu spojeny s koupit hrncu nebo dek). Pokud neco koupite v klasicke kamenne prodejne, tak na vraceni nebo vymenu narok nemate! Nektere obchody to ale i tak delaji. Z tech, co znam, treba Okay, Datart nebo Tesco. Ale zadna "evropska norma" na to neni.

0 0
možnosti
S

Semper2

7. 2. 2010 20:59
Vysoké ceny, nedostatečný výběr

doporučuji Mediamarkt, německý řetězec, působí i v Polsku. Mají mnohem větší ( nesrovnatelný) výběr i lepší ceny. Elektrospotřebiče  NENAKUPUJTE V ČR , snad vyjma praček a bílého elektra.

R^;-)

0 0
možnosti
LH

ant.

7. 2. 2010 20:35
...nakupuji v ElektroWorldu už dlouho...

...a vše zatím bylo bez problémů. Jednou jsem měnil holicí strojek - žádný problém...a jednou jsem měl záruční opravu DVD recordéru - naprosto v pohodě...:-)

0 0
možnosti
MF

falm

7. 2. 2010 20:23
Nesdilim ani Vas nazor ani Vase zkusenosti.

Chyba je v prve rade na Vasi strane, ze neznate nejen zakony, ale ani nakupni rad.

0 0
možnosti
JK

jhk2

7. 2. 2010 19:10
chjoooo

pane kdyz uz chcete pomlouvat tak aspon trosku pravdy najdete

jak jste prisel na to ze byste mohl vracet zbozi do 14 dnu uplne podle sveho uvazeni ?

kdyz si neco kuopuju a nemuzu to vyzkouset tak bud to nekoupim a nebo kupuju s rizikem ze to mozna je trosku jiny nez si ja predstavuju, ale ze to funguje jinak nez chci ja neni vada a neda se reklamovat

0 0
možnosti
W

wiki5.5

7. 2. 2010 19:16
Re: chjoooo

on to uvedl, jak jste prisel vy k tomu nazoru, ze kdyz vyrobek neni v poradku, ze si ho musite nechat?

0 0
možnosti
A

Altera

7. 2. 2010 18:13
Nauč se zákony a pak teprv prndej

Kde jsi byl na:  nemá možnost jej do čtrnácti dnů vrátit bez udání důvodu, jak to uvádějí evropské normy... ????

To je přece naprostý nesmysl. Si pleteš internetový obchod s kamennou prodejnou, ale ani tam není možné zboží používat a pak vrátit bez udání důvodu. A pokud je vadné, není potřeba vymýšlet nějaké důvody a do 6 měsíců má zákazník právo na výměnu za zboží nevadné, nebo vrácení peněz, ovšem nikoliv okamžitě, ale po absolvování reklamačního kolečka, zpravidla pár dnů, maximálně měsíc.

0 0
možnosti
A

Altera

7. 2. 2010 18:18
Re: Nauč se zákony a pak teprv prndej

U nás se maximálně zjišťuje, jestli není "závada" způsobená rukama zákazníka, jinak není žádný problém.

0 0
možnosti
M

Majklova_proxy

7. 2. 2010 18:00
To teda nevim...

...mne vysli celkem vstric. U antenniho kabelu (vracel jsem, protoze mi u zasuvky prekazi radiator) mi akorat na predem doporucili, abych obal rozrizl nejak inteligentne, pokojovou antenu mi vzapeti bez problmu vymenili za jinou (a snad i levnejsi).

0 0
možnosti
MV

Martin V

7. 2. 2010 17:23
POdivné

Nikdy jsem neměl problém s"reklamací" do týdne od nákupu, prostě si výrobek vzali zpátky a zeptali se, zda chci peníze nebo náhradu.

To je jeden z důvodů, proč raději nakupuji v těchto velkých obchodech - nechci u malého obchodníčka ztrávit mládí dohadováním, zda mám nebo nemám na reklamaci nárok. Čest vyjímkám.R^

0 0
možnosti
V

V.Hamral.ml

7. 2. 2010 16:00
No...

Samozřejmě musíte nákup chápat jako svou volbu, tedy si výrobek necháte detailně předvést, než ho zakoupíte. To v první řadě. V řadě druhé by tento svinský řetězec kráčel proti zákonnosti, takže reklamačnímu oddělení umyjte ksicht houbou platného zákona a hodně hlasitě si nechte zavolat nadřízeného těch nebohých poskoků za přepážkou, co jen plní doporučení 'tržního managmentu' někde nad nimi...

0 0
možnosti
JK

jhk2

7. 2. 2010 19:14
Re: No...

¨budte tak laskav a uvedte mi takon a § ktery rika ze nespokojenost s vyrobkem je duvodem k reklamaci a kt zakon a § umoznuje odstoupeni od smlouvy do 14 dnu od nakupu?

0 0
možnosti