- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby hloupost nadnášela, tak má ČR po eurokomisařovi dalšího kosmonauta.
Na to mate pravo jen tehdy, pokud byla koupe realizovana mimo prodejnu (internet, vylet duchodcu spojeny s koupit hrncu nebo dek). Pokud neco koupite v klasicke kamenne prodejne, tak na vraceni nebo vymenu narok nemate! Nektere obchody to ale i tak delaji. Z tech, co znam, treba Okay, Datart nebo Tesco. Ale zadna "evropska norma" na to neni.
doporučuji Mediamarkt, německý řetězec, působí i v Polsku. Mají mnohem větší ( nesrovnatelný) výběr i lepší ceny. Elektrospotřebiče NENAKUPUJTE V ČR , snad vyjma praček a bílého elektra.
...a vše zatím bylo bez problémů. Jednou jsem měnil holicí strojek - žádný problém...a jednou jsem měl záruční opravu DVD recordéru - naprosto v pohodě...
Chyba je v prve rade na Vasi strane, ze neznate nejen zakony, ale ani nakupni rad.
pane kdyz uz chcete pomlouvat tak aspon trosku pravdy najdete
jak jste prisel na to ze byste mohl vracet zbozi do 14 dnu uplne podle sveho uvazeni ?
kdyz si neco kuopuju a nemuzu to vyzkouset tak bud to nekoupim a nebo kupuju s rizikem ze to mozna je trosku jiny nez si ja predstavuju, ale ze to funguje jinak nez chci ja neni vada a neda se reklamovat
on to uvedl, jak jste prisel vy k tomu nazoru, ze kdyz vyrobek neni v poradku, ze si ho musite nechat?
Kde jsi byl na: nemá možnost jej do čtrnácti dnů vrátit bez udání důvodu, jak to uvádějí evropské normy... ????
To je přece naprostý nesmysl. Si pleteš internetový obchod s kamennou prodejnou, ale ani tam není možné zboží používat a pak vrátit bez udání důvodu. A pokud je vadné, není potřeba vymýšlet nějaké důvody a do 6 měsíců má zákazník právo na výměnu za zboží nevadné, nebo vrácení peněz, ovšem nikoliv okamžitě, ale po absolvování reklamačního kolečka, zpravidla pár dnů, maximálně měsíc.
U nás se maximálně zjišťuje, jestli není "závada" způsobená rukama zákazníka, jinak není žádný problém.
...mne vysli celkem vstric. U antenniho kabelu (vracel jsem, protoze mi u zasuvky prekazi radiator) mi akorat na predem doporucili, abych obal rozrizl nejak inteligentne, pokojovou antenu mi vzapeti bez problmu vymenili za jinou (a snad i levnejsi).
Nikdy jsem neměl problém s"reklamací" do týdne od nákupu, prostě si výrobek vzali zpátky a zeptali se, zda chci peníze nebo náhradu.
To je jeden z důvodů, proč raději nakupuji v těchto velkých obchodech - nechci u malého obchodníčka ztrávit mládí dohadováním, zda mám nebo nemám na reklamaci nárok. Čest vyjímkám.
Samozřejmě musíte nákup chápat jako svou volbu, tedy si výrobek necháte detailně předvést, než ho zakoupíte. To v první řadě. V řadě druhé by tento svinský řetězec kráčel proti zákonnosti, takže reklamačnímu oddělení umyjte ksicht houbou platného zákona a hodně hlasitě si nechte zavolat nadřízeného těch nebohých poskoků za přepážkou, co jen plní doporučení 'tržního managmentu' někde nad nimi...
¨budte tak laskav a uvedte mi takon a § ktery rika ze nespokojenost s vyrobkem je duvodem k reklamaci a kt zakon a § umoznuje odstoupeni od smlouvy do 14 dnu od nakupu?