Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J24i76r62i 97C95i63z

23. 3. 2022 12:53

A co jste cekal od politruka z Brna a od jeho povedeneho ansamblu? Ze neco vyresi? Divam se kazdy den na zpravy ZDF, kde se touto neprijemnou situaci zabyva vlada a hleda reseni, ktere nepochybne najde. Vyhledove chce Nemecko do r.2035 ziskavat 80% energie z obnovitelnych zdroju a byt plne nezavisla na bolsevickem Rusku. Ceny PHM jsou ted v Nemecku taky vysoke (benzin ukazovali za cca 2,16€ tj. 52,-Kc/l), ale pro obcana Nemecka to neni takova zatez, maji mnohem vyssi mzdy (3,5x). Bundestag pred par dny prijal zakon "Mindestens lohn" ve vysi 15€/St. tj. 370,-Kc/hod (vite co to znamena). Kolik PHM si muze Nemec nebo Rakusan dovolit z vyplaty i pri dnesni vyssi cene si kazdy umi spocitat sam. Pokud by nejaky clen vlady Nemecka doporucil obcanum misto jezdeni autem se tepleji obleci nebo chodit pesky, musel by jit prikladem nez by ho kancler vykopl. Co plati pro boha neplati pro vola a tak to tady na vychode chodi.

2 0
možnosti
MB

Začněme od podstaty - od auta. Za prvotní otázku považuji, k čemu vlastně tedy slouží? Směle tvrdím, že pokud nemá oporu výdajů v účetnictví - Pak již jde o skutečně dalšího člena rodiny. Pochopitelně jde o konkrétní postavení každého jednotlivce, jak s ním nakládá. Když mi kdysi jeho auto daroval, považoval jsem rodiče za dajného. Nástupem věku jsem učinil totéž. Přitom cestuji bez omezení dále ...

Směřuji k tomu, že vlastnictví auta - pro samo vlastnictví, již považuji ke zvážení. Princip dost podobný, jako s chladničkou. Dobrý bonmot - "Neviděl jsem člověka, kterému se zkazilo tolik potravin, jako stojí její provoz". I když člověk nic nechladí - výdaje naskakují dále. Amortizace, náklady na elektrickou energii - stejně tak garážované auto . Pochopitelně, obé je dobré k užitku, poměr výdajů a služeb?

Dobře to řeší sestra ženy. Pečuje o zdravotně postiženou tchýni. Je bez auta. K lékaři, nebo na zahrádku? Jedině taxi! Sám jsem se přistihl - Taxi mám načteno, jako blahobytné rozhazování rozmařilosti. Přesný opak, je pravdou ! ... :-)

2 3
možnosti
LH

Jasně každej den budu jezdit do práce taxíkem,.... Jste trochu v realitě?

3 0
možnosti
PK

Samotná výše marže neříká vše. Provozní náklady pump (řetězců) se velmi liší.

0 0
možnosti
AL

NAše největší neštěstí je, že nemůžem do ZOO zadara a ceny PHM stouply o 40%. ZA bolševika to bylo běžné (2,40 -> 4,50 v r. 1972)

2 1
možnosti
PK

Bylo to v r.1980. 1972 nedává smysl, ropná krize vypukla 1973, "hodný" CCCP nám zvedal ceny dovozu postupně, nejeli jsme na světové ceny ihned.

0 0
možnosti
  • Počet článků 489
  • Celková karma 32,68
  • Průměrná čtenost 720x
Miroslav Horníček:

„Je těžké být debilem, protože konkurence je obrovská!“

 

Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Seznam rubrik