- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Skoda, ze ta Lada Niva uz nejakou dobu poradne nestartuje, ma prorezly motor, jedno zadni kolo se kejve, vejfuk stale casteji vypousti divne veci, svetla uz poradne nesviti a kazdou chvilku ji nekdo musi roztlacovat.
Je doba, kdy lide berou, co je zrovna skladem, protoze pockat si, to neni IN. Na druhou stranu se jim nedivim, protoze vybirat si mezi prototypy je uplne jedno, nikdo jeste nezna neduhy, ktere se pri pouzivani projevi. Nakonec, kazdy mame na auta jine naroky, co vadi jednomu, vubec nevadi druhemu, protoze preferuje neco jineho. A nejhorsi nakonec je, kdyz zjistime, ze 75% soucastek, u vsech aut, je smejd ci padelky z Ciny.
Může mi někdo, prosím, vysvětlit, jaký má tento slovní průjem smysl?
To je alegorie, neco jako bajka od Ezopa .
Politici tehdy měli nějaké názory, o nich se snažili přesvědčit lidi a ti je pak volili nebo nevolili. Dneska je jiná doba, stačí si udělat průzkum ulice a pak nabízet přesně to, co ulice chce. A proč to tak je? Lidi nemají čas, schopnosti a ani nechtějí neustále prověřovat, kdo co slibuje, jak je to reálné a kde je pravda. A protože se lidi nezajímají, nezbývá politikům nic jiného, než místo přesvědčování voličům nadbíhat a podbízet se jim.
Jasný důvod, proč ho milovat: má kontakty na čínské podsvětí, udržuje u mocí estébáka a kriminálníka a legitimizuje komouše....
Docela zajímavé a nakonec i trefné... Bohužel.
To přirovnání světa aut ke světu politiky se mi líbí:
Já například jsem v oblasti aut naprostý laik, ale když budu chtít malý červený sporťák, tak za mnou klidně může přijít 10 odborníků na auta a tvrdit mi, že ve skutečnosti chci velké zelené SUV, ale já stále budu vědět, že chci malý červený sporťák. A nebude to hloupost moje, ale hloupost těch konkrétních deseti odborníků, kteří díky své odbornosti dostali pocit, že mají patent na správný vkus.
Jedna připomínka k textu článku. Komfort je pohodlí cizím slovem.