- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Politici si ponaučení nevezmou,sám jste řekl že jde pouze o koryta .
Moc mě baví, už dlouhou dobu na diskuzich rozšířený názor, že kritika kontroverzních osob přispívá k jejich zviditelnění. Pravděpodobně by všichni měli k přešlapům organizátorů ZS (Zemana, Okamůry, Babiše, komunistů, Ortelu, ...) mlčet a oni sami zmizí v nezájmu. A občane pssssst, dělej také, že nevidíš.
Druhá věc, co mě baví, jsou prorocké odhady, kolik procent navíc získá Babiš v předčasných volbách. A teď, koukám, současně posílí o 10% i Okamůra. Ale když se zeptám, ze které cílové skupiny ty procenta přitečou, proroci oněmí.
Jestli to byly dva nepřímé dotazy směrem ke mě, v textu máte odpovědi:
1, kritika není řešení - lepší je nabídnout alternativu - viz volby slovenského župana
2, odkud přitečou ta procenta - stačí umět počítat do 100.
Nebo jste si myslel, že když napíši kolik získají /samozřejmě v nadsázce/ strany a rovná se to 100%, tak že ostatní si udrží svých 5+ % a volby skončíme s výsledkem třeba 145% hlasů? Můžete to navrhnout. Myslím, že někteří politici by ocenili váš nápad. Každý dostane podle hlasů voličů a ti neúspěšní 5% jako cenu útěchy. Hezká demokratická myšlenka. :-)
Mam pocit, ze i kdybychom tohle tvrdili kazdy den, tak to ti, jichz se to tyka, to stejne nepochopi, ikdyz nekteri z nich jsou "pry" vzdelani v oblasti politologie. Ovsem psychologie, to je to co jim chybi ze vseho nejvice, dokonce na urovni samouka.
Politologie a politika jsou dva světy :-) vidíme jak jeden Fialový svět zjistil, že politika není růžová :-)
Mattoni + vsunuté reklamy se na to dívají takto - "Předávání hudebních cen Český slavík Mattoni 2017 bylo s 1,34 mil. diváků nejsledovanějším sobotním pořadem. Výsledek překonal i loňský ročník" ...Gott, Bílá, Ortel , Kabát ... pak dobrá vycpávka, investice vcelku úspěšná ... jiný význam to nemá + náklady pak upsat z daní ...
Náklady se vždy odepisují nikoli z daní, ale z výnosů. A výsledkem je pak zisk. A teprve ten se pak daní.
Začal jsem článek číst a mám návrh na malou korekci. Není to tak, že by Mattoni dělalo propagaci ZS, ale je to tak, že ZS a televizní přenos dělají propagandu Mattoni. Tak to ostatně je u každého sponzora.
Máte pocit, že pořad o kterém skoro nikdo neví, že ještě existuje, propaguje světověznámou značku??