Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J94a42n 78R25á29ž

5. 6. 2020 12:30

Zaregistroval jsem v TV slova nějakého příslušníka managementu Smartwings, že bude trvat dva až tři roky, kdy se situace v letecké dopravě stabilizuje a je naprosto jisté, že se nevrátí v podobě, jaká v tomto oboru panovala před "koronavairem".

Z čehož se dá dovodit, že dlouhodobě ztrátové letecké dopravní podniky, jako je Smartwings, se svým předpotopním obchodním modelem,nemají šanci přežít. Podle mne je státní dotace do této společnosti větší nemravností, než jsou dotace do podniků, jako je Agrofert ( a nejenom ten).

PS. Jedním z dobrých následků krizí je očista trhu od neperspektivních společností. Bránit se jejich úpadku penězi občanů považuji za zhovadilost.

5 0
možnosti
PV

Kapitalizace zisku, socializace nakladu ... ale to uz bohuzel neni nijak typicky ceske, tohle se rozlezlo po cele zemekouli. Staci hledat mezi temi nejbohatsimi, kteri by na kdejake krizi nevydelali, myslim ze nenajdeme.

2 0
možnosti
JM

Když už jste načal tu morálku. Poradil byste kdepak ji hledat? U nás není, tak jste se určitě zahleděl někam dále za hory, za doly, za Rozvadov?

0 1
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1241x
už spíše starší (60) olomoučák , který poznal, že není lehké zůstat svůj :-)

Seznam rubrik