- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To nejhorší na tom, že reklamovat může pouze odesílatel je u zásilek z e-shopů. Objednáte si, zaplatíte nejen zboží ale i doručení, leč reklamovat to doručení nemůžete. E-shop, pokud nezvolíte dobírku, své peníze už má ( proč by vydával další energii ještě na reklamaci?), pošta je dostala při podání zásilky a adresát, který to vše zaplatil nemůže nic.
S poštou mám tak negativní zkušenosti, že se jí vyhýbám "jak čert kříži".
Poštu beru jako zpestření svého společenského života. Vše se snažím řešit elektronicky, pokud mám někam vyrazit, pak spousta objevů ! Jako dobroblb stále konám, např. úpravy chalupy. Na stavebním úřadu i dobré lavičky k sezení ... Nakonec papíry schváleny - budeme uvědoměni poštou ! Nelze předat osobně, procedura nutná. Klasika, nejsem doma - bílé vyrozumění o budoucím modrém pruhu ! Na poště ve frontě - taky plno stavitelů - I tmavší staví - důchodcové rovněž! Blbý termín - odnášejí si prachy .. Dojdu na řadu - vedle obálky je mi nabízen los i noviny ! Otevírám obálku - Ano, mohu stavět komín ! Žena nebyla doma - Klasika - už má ve schránce bílé vyrozumění o budoucím modrém pruhu ...
Včera mi měli dodat balíček mezi 8-14. Ve 14:30 reklamuji. Dostávám mobil na doručovatele. Volám. Je nedostupný. V 15:15 doručuje.
------
Dnes mi mají dodat jiný balíček mezi 8-14. Je 16:15 a já to vzdávám a odcházím.
Vypadá to, že se poštovní předpisy za léta nezměnily.
Dřív muselo být v předpisech i to, že "kůň se zapřahá zpravidla hlavou ve směru jízdy":-D
Na rozdíl od předlistopadových ČSD, které zapřahaly před vlaky parní lokomotivy "uhlím napřed" - tedy opačně a vpřed jely na zpátečku.
Zrovna v sobotu jsem předávala ze své schránky oznámení o uložení zásilky panu Vlkovičovi, který bydlí za rohem (jiná ulice i číslo, když pominu příjmení).....