Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Martin

19. 2. 2008 22:53
Doba

Ano, žijeme ve zhrublé době, kdy silnější hlas proložený peprným slovem chce být hodnotnější než obsah sdělení.Kdo za to může ? Mediální zkratky,spěch, pracovní stres, společnost orientovaná na výkon a spotřebu ? Při všem to zhrubnutí si ale všimněte jedné věci.Jakési přecitlivělosti všech zúčastněných.Jak snadné je někoho rozpálit k reakcím, nadávkám, napadání oponenta atd. ! Jsme snad společností přecitlivělých hulvátů ? :-)

0 0
možnosti

Shob

19. 2. 2008 15:25
CSSD je hnus

Ano. Lobbovani za ODS JE lepsi nez za lobbovani CSSD.

CSSD podporuji jen zrudy.

0 0
možnosti

ikaika

20. 2. 2008 8:04
tento

tento příspěvek byl nominován na "zlatého topola";-D;-DR^

0 0
možnosti

Doktor

19. 2. 2008 14:28
Láska ke Straně

Mnoho lidí nedokáže žít bez snoubení se s Velkou Stranou. Jejich argumenty a komentáře jsou odlitkem projevů Velkých Vůdců. Kdysi lenin, stalin, hitler, gottwald (záměrně píši s malými písmeny, v dějinách by se toho našly kýble) se zaryly některým lidem pod kůži a oni už neumí jinak. Stačí se mrknout na příspěvky u kteréhokoliv bloggu. Jako by ožila padesátá léta, jen místo rudé se obměnily bojové barvy, slovník zůstal. S tím žádné výzvy ke slušnosti nic neudělají, v hloubi duše frustrovaní, potřebují se zviditelnit aspoň takto.

Nejlepší je to selektovat a chovat se tak, jakoby tihle lidé nebyli. Jak se říká: pomazat někomu vrata hovnem ještě není argument. Tak je nechte, ať tím hovnem mažou, budou smrdět;-) především oni!

0 0
možnosti
JK

kagmark

19. 2. 2008 13:36
Kdo přivedl...

Do politiky dnešní svrab,vugaritu,demagogii,lži,hledající za svými neúspěchy vždy někoho jiného,než sebe.Takovou taktiku používají vždy diktátořiStalin,Hitler,Castro atd./ Vše se v plné míře objrvilo po nástupu Paroubka a pak přiostřilo příchodem jeho nochsleda Ratha. Pokud si vzpomínám,tak tohle za Zemana,Klause,Špidlu bylo v míře jen nepatrné.

0 0
možnosti

Jirka

19. 2. 2008 14:16
Re: Kdo přivedl...

Pokud si vzpomínám já, tak tohle bylo v éře Miloše Zemana v míře větší než nepatrné, ale Milošovi už se nějak odpustilo.

0 0
možnosti

Tomáš Fiala

19. 2. 2008 13:26
Srovnání nesrovnatelného

Je velký rozdíl mezi soukromým rozhovorem, který je čirou náhodou natočen a vědomými urážkami veškerého okolí (ne jen oponenta) na kameru. Neuznávám ani jedno, rozdíl však vidím. Je rozdíl mezi opakovanými lety a jedním mezipřistáním. Neuznávám ani jedno, rozdíl však vidím. Dalo by se pokračovat.

0 0
možnosti
II

idneol

19. 2. 2008 13:25
3)

Je iluzorní čekat, že se zbavíme osobních pocitů jen proto, ž se zrovna jedná o politiku. Emoce k lidem patří. Čili - obecně souhlasím, ale jste idealista.

0 0
možnosti

ondřej

19. 2. 2008 13:21
opět hrušky s jabkama

Jestli někdo ztratil soudnost, tak jste to vy se svými prahloupými míchanicemi nesmyslů dohromady.Dělejte něco užitčnějšího patlale, jako spisovatel by jste si na chleba nevydělal.....

0 0
možnosti
II

idneol

19. 2. 2008 13:21
2)

Vyhrožování ve smyslu "budeš vyloučen ze strany" ani ve smyslu "ohrožujete koaliční spolupráci" nepovažuji za nic nelegitimního, pokud se tak děje otevřeně.

0 0
možnosti
JK

kubas_carreras

19. 2. 2008 13:21
.

Máte pravdu, jen se bojím, že to sem píšete zbytečně. Nemám rád Paroubka, Ratha a některé další přední představitele ČSSD. Nevěřím politice ČSSD jako takové. Přesto Vám klidně řeknu, co dělají tito lidé dobře, v čem vynikají, v čem jsou úspěšní.

Pohled "ze třetí strany" lidem dneska opravdu chybí.

0 0
možnosti
II

idneol

19. 2. 2008 13:16
1)

Langer urážel Bursíka, Paroubek s Rathem urážejí paušálně voliče ODS.

0 0
možnosti