Poslední den v Paříži a cesta dom

Poslední den, resp. dopoledne v Paříži bylo před námi a tak jsme zvažovali co s ním. Nakonec jsme se rozhodli, že popojedeme na St. Germain a popojdeme pěšky na náměstí Bastille.

Tak se také stalo. Cestou jsme si prohlédli lékařskou fakultu pařížské univerzity a posléze i Sorbonnu. Došli jsme až na náměstí, kde původně stála Bastilla a nyní je tamtéž rušný velký kruháč.

Pak jsme se vrátili zpět na hotel, Sára si dala oběd a těsně před dvanáctou jsme vyklidili pokoj a vyrazili na letiště, RERkem béčkem. V pohodě jsme tam docestovali, odbavili se a prošli bezpečnostní kontrolou. Trochu pozdě jsme bohužel zjistili, že narozdíl od Prahy nebo Copenhagenu, kde jsem dosud byl, tady není za bezpečnostní kontrolou terminál s obchody a občerstvením, ale pouze malá Gate, sedátka a automat.

Letadlo navíc mělo půl hodiny zpoždění s boardingem a další půlhodiny, než jsme dostali povolení odletětet. No let proběhl klidně a sedli jsme vpohodě v Praze, jen o hodinu později.

Ještě dodám další povídání o Paříži pozdějí, teď už jsme doma a jdeme spinkat.

Foto zde:

Autor: Richard Kába | čtvrtek 17.6.2010 21:23 | karma článku: 5,53 | přečteno: 542x